mAZE Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Skrevet Juni 22, 2010 Her har det skjedd mye vettu. Lite nye bilder å legge ut tror jeg, men har da laget en film fra Lyngås, så her er den:
VegarVS Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 rått!! hadde aldri forestilit at 1 serie coupe hadde blitt tingen i rallycross, men jaggu! utrolig tøft
mAZE Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 Ja dette funker som rakker'n.. Skal få laget sammen en filmsnutt fra Vikedal også. Kommer vel kanskje i helge svingen eller noe.
mAZE Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Skrevet Juli 12, 2010 For dere som fortsatt følger med her, her her ett sammendrag fra Vikedal, den 3.nm runden:
e30 tic Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 BRA film, hva syns dere om opplegget i Vikedal da?
mAZE Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Skrevet Juli 12, 2010 Synes Vikedal var meget bra jeg, bra bane(litt kjedelig med så og si kun høyre svinger, men ellers bra). Depoet var også veldig bra, og do/dusj mulighetene var supert. Minuset er at det da ligger 10-11timer unna med buss. Ellers veldig bra.
e30 tic Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 eg vil si det var hærlig å ha 40min kjøring til banen bare i stede for 6-10t som det pleier å være for oss, jeg synes også di fikk det bra til, lenge siden det gikk NM der sist. hvilke kamera bruker dere?
mAZE Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Skrevet Juli 12, 2010 Jeg/vi bruker: -Sony HDR-XR 200 som hovedkamera i år. (Hadde ett Sony HDR-ZX1 eller hva det het i fjor, men blir litt ufampete å ha med rundt) -Sony DCR-SX33 som tilleggskamera ett annet sted på banen, der hvor jeg evt ikke ser. -Oregon actioncam som jeg bruker på vingen på bilen, evt på taket på haifinna. Litt ettersom. -Panasonic NV-GS75 som inboard. Godt gammelt kamera, som holder mål. -JVC GR-DF 420E, også som inboard. -JVC GR-D30E gammelt møkka kamera, som er der helt i nødstilfelle. Har også handlet ett nytt kamerafeste i bilen nå, så det skal sitte litt mer optimalt plassert. Før vi skal til Dokka på den 4.nm runden, skal jeg også handle inn ett nytt HD kamera, så det meste vi filmer blir i HD. Tenkte å gå over til kun BluRay filmer neste år. Men det blir evt da neste år. hehe.
mAZE Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 Og da hadde jeg endelig fått lagt ut ett sammendrag fra den 4.nm runden i supernasjonal med 1-serien. På Vinjarmoen -
hypah Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 Jobber på gardermoen i helga så har sett bilen deres! 3 og 1 plass idag? Åssen ligger dere an til finalen? Tøff bil, synd med hjulbuen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå