Gå til innhold

1997 523iA TOURING

MrPingu
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Neste uke legger jeg ut min 523iA Touring til salgs i forskjellige annonseblad, men tenkte og legge den ut her litt før i tilfelle noen på forumet som er på utkikk etter ny bil....:

Bilen handlet jeg i 2007 fra min gamle sjef i G4S og før han er det en eldre eier. Beklageligvis så mistet jeg førerkortet opp i alt dette så bilen har kun rullet 600 mil siden 2007, og dette i form av turer til Mo I Rana og sydover i landet.

Bilen har gått 276.000 km med fullt servicehefte. Bilen er ikke preget av kilometerstand og er tight og fin. Steptronic kassen er også i utmerket stand og har aldri merket noe negativt med denne!

Bilen hadde EU og service på mandag forrige uke og mangler som var da var 1 stk parklys, kjørelys bak samt rust på bremseskiver bak. Bremseskivene var fine, men iom at bilen har gått lite så har det vel lagt seg litt rust på de. Dette er utbedret med nye bremser og pærer. Kan også nevnes at det er nettopp byttet dempere forran.

Mangler/defekter pr dags dato:

Noe rust nederst på bakluke, som de fleste touringer har fra BMW..

En minimal bit lakk har løsnet fra nederst på bakfanger pga en eller annen har vært borti meg på et kjøpesenter. Men denne er liten!! Men værdt og nevne det for og ungå styr i ettertid!

Ellers så er bilen en fryd og kjøre, men skal selge denne da jeg skal til med et E30 prosjekt og trenger sårt pengene!

Her er en liste over utstyr den ble levert med og så vidt jeg vet så er det fortsatt til stede :-)

216 SERVOTRONIC

220 SELF-LEVELING SUSPENSION

248 STEERING WHEEL HEATING

280 LT/ALY WHEELS SPOKE STYLING

302 ALARM SYSTEM

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

386 ROOF RAIL

413 LUGGAGE COMPARTMENT NET

428 WARNING TRIANGLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI DAZZLE

438 WOOD TRIM

441 SMOKERS PACKAGE

473 ARMREST FRONT

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

500 HEADLIGHT WASHERS SYS/INTENSIVE CLEAN

522 XENON LIGHT

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

540 CRUISE CONTROL

555 ON-BOARD COMPUTER

666 RADIO BMW BUSINESS CD

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

694 PREPARATION FOR CD CHANGER

830 NORTHLAND VERSION

863 EUROPE DEALER DIRECTORY

888 DANISH/OWNERS HADBOOK SERVICE BOOKLET

260 SIDE AIRBAG DRIVE/FRT PASSENGER

305 REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING

520 FOGLIGHTS

COLOUR BIARRITZBLAU METALLIC (363)

UPHOLSTERY STANDARDLEDER/GRAU

Ellers så har jeg kun 1 bilde av bilen pr dags dato men skal shine den innvendig og utvendig i helga så flere bilder kommer så fort jeg får det til!

Prisen er satt til 75.000,- og bilen står i Trondheim

PM meg hvis spørsmål!

Mvh

Fredrik S

y99390bcbrhkk2gdu1ne.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...