Ollie Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Har fått lekkasje på eine bakdemperen på min 540I E34 Touring. Har nye senkedempere fra GS bildeler, men dette er uten nivåregulering, har hørt at å plugge systemet ikkje var noen god idè og har hørt skrekkhistorier om oljesprut og havarerte servopumper. Noen som har erfaringer med dette og har funnet ein vell fungerende løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ollie Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Min 540 var kun senket forran med Supersport fjærer og Bilstein dempere. Var pen høyde på den! Ville ikke ha koblet bort nivåreguleringa viss den er i orden Den går forøvrig i Bergen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ollie Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Har pen høyde fremme:) og nivåreguleringen funker den. Men supersport demperene e det ikkje nivåregulering på bak. Så må finne ein måte å blinde kretsen på. Siden den ene original demperen som står på no lekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Jeg plugga nivåreguleringa på 530`n og det er ikke noe problem det:) Kappe slangen som går inn i demperne og skru inn en bolt som passer i slangen og stram til med et par slangeklemmer:) Også huket jeg av det staget som går til den reguleringsventilen så ikke den justerte opp trykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå