Glenn-Andre Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Dama brukte bilen sin Onsdag som vanlig.Ingen problemer.Når hun skulle på jobb på torsdag så ville ikke bilen starte.Trodde det var for at hun var på reserven av det var lite bensin,men fyllte på 5 liter men uten resultat.Prøvde trillstarte men det gikk ikke.Sjekket at det ER gnist,det er det.Prøvde å bytte over rellene fra en annen lik e36 men ingen resultat der heller.Er det noen som vet om hva det kan være?Bensinpumpa?
bmwkizn Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Kjipt at det sjer med nybilen hennes da. Hører du at bensinpump starter når du slår på tenninga da? så kan du ta av bensin slangen i motorrommet å se om det kommer bensin når tenninga skrus på.Vær forsiktig er ganske bra trykk der. Kommer det ike bensin så er det evt rele eller pumpa
Glenn-Andre Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 hey tok av den slangen det var såvit det kom noe bensin ut:S testa i den andre bilen om rellene hennes funka å det gjorde det.Hører ikke noe pumpe når jeg skrur om tenninga:S husker ikke om jeg har hørt den lyden heller.Det var ikke sånn lyd på e36n til en kamerat heller.Men er nok bensinpumpa som har tatt kvelden da.
bmwkizn Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 hey tok av den slangen det var såvit det kom noe bensin ut:S testa i den andre bilen om rellene hennes funka å det gjorde det.Hører ikke noe pumpe når jeg skrur om tenninga:S husker ikke om jeg har hørt den lyden heller.Det var ikke sånn lyd på e36n til en kamerat heller.Men er nok bensinpumpa som har tatt kvelden da. Er nok bensinpumpa ja mest trolig, Får håp dere får den i orden da
Glenn-Andre Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 ja:) hun er så sta at skal vel dra å kjøpe ny snart nå
bmwkizn Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 ja:) hun er så sta at skal vel dra å kjøpe ny snart nå ja er bra det Greit å ha ting iorden
Glenn-Andre Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 Hu fiksa det selv, var dårlig kontakt på ledningene til bensinpumpa
bmwkizn Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Tok ansvar selv hun Da er det ikke farlig
marcx Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 hei, typisk feil på bmw ikke starter er som regel, bensin pumpe, har hat samma problem på min 316, 520 e34,, så jeg vil tro at det er bensin pumpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå