oakland Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 BMW M535i 1985 modell selges. Bilen er en original M bil fra 1985 som de begynder å bli få av. Bilen er ikkje eu-godkjent. Har litt rust noen plasses som kanaler, innerskjermer og litt i torpedovegg. Der er hull på et bremserør bak og speedometer i ustand. Ellers virker alt de elektriske. Original motor er tatt ut og erstattet med M30B35, original motoren følger med på stativ. Denne er de blitt byttet vannpumpe på, registerkjede strammehjulet, luftmengdemåler, starter. Toppakningen er blitt byttet ut med MSL stålpakning. Alt av kviteringer er blitt tatt vare på. Kom med bud. Ikke skambud. Erling Eikeland 91666901 no/files/wlwvx168gy2oxp2zfg1j.jpg img]http://images.bimmers.no/files/ju214rjxldjz2d78hx7a.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Du har ikke en prisantydning da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 unnskyld ot men bmwkizn du skal ha pris antyding på nesten samtlige av bilene som blir lagt ut , når du får tilbud om å kjøpe bilene du sier du er "interessert" i så har du ikke penger eller du kan ikke selge e36 din for den har vært så pålitelig, sorry men det må da være grenser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oakland Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Prisantydning 25-30.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 unnskyld ot men bmwkizn du skal ha pris antyding på nesten samtlige av bilene som blir lagt ut , når du får tilbud om å kjøpe bilene du sier du er "interessert" i så har du ikke penger eller du kan ikke selge e36 din for den har vært så pålitelig, sorry men det må da være grenser. Hehe. Det kommer litt an på hvilken biler det er snakk om det. Er det noe spesielt intressant til rette prisen så er jeg intressert. Men selger ikke bilen jeg har for en dårlig bil.fordi om det er cab,større motor etc. da beholder jeg den jeg har. Så før jeg kan si om jeg er villig til å bytte ut bilen min.så vil jeg vite hva selger forlanger for de aktuelle bilene.vanskelig å si om jeg er intressert eller har råd til en bil før jeg vet pris etc Dessuten så tror jeg nok at de fleste som leser denne tråden lurer på pris. kan være greit å legge ut en prisantydning så folk skjønner sånn ca ihvertfall.. Og dessuten så har jeg penger hvis det er en bil jeg føler jeg kan tjene penger på. Eller som jeg vil beholde selv til fordel for den jeg har nå Da blir det en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 med litt rust, ikke eu ok, men med alle dela, så er den vel verdt ca 25k ? ( ikke et bud, men hva den er verdt kommer alltid ann på hvor mye kjøperen har lyst på bilen din. lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Jeg byr 18000! må begynne en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 send meg tlf nr ditt på 46668806 og hvor du holder til, har en kompis som kanskje er innteresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 han har vel skrevi telefon nret sitt? Trenger briller? =) og når du ser telefon nret etter du har vært hos optikker`n så kan du søke på gulesider map =) og vi ønsker lykketil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aunli Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Solgt bilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oakland Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Bilen er ikkje solgt enda. Har fått eit bud på 30.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Jeg snakket med deg på telefon i går kveld... Kan du legge ut flere bilder her, eller sende noen på PM? Gjerne av stedene med rustangrep. Vil gjerne se interiørbilder også. Mvh Odd Arne Fjørtoft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Venter også på bilder av rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 useriøs selger..hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oakland Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 Jeg sliter mod og faa lagt ut bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå