Gå til innhold

BMW M535I Selges

oakland
 Share

Anbefalte innlegg

BMW M535i 1985 modell selges.

Bilen er en original M bil fra 1985 som de begynder å bli få av. Bilen er ikkje eu-godkjent. Har litt rust noen plasses som kanaler, innerskjermer og litt i torpedovegg. Der er hull på et bremserør bak og speedometer i ustand. Ellers virker alt de elektriske.

Original motor er tatt ut og erstattet med M30B35, original motoren følger med på stativ. Denne er de blitt byttet vannpumpe på, registerkjede strammehjulet, luftmengdemåler, starter. Toppakningen er blitt byttet ut med MSL stålpakning.

Alt av kviteringer er blitt tatt vare på.

Kom med bud. Ikke skambud.

Erling Eikeland

91666901

no/files/wlwvx168gy2oxp2zfg1j.jpg

img]http://images.bimmers.no/files/ju214rjxldjz2d78hx7a.jpg

y0si2gbbhsn0r5cdtee0.jpg

7zmt1d13cvfv30il7gio.jpg

6hevcct9wm4v6bah3qq0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld ot men bmwkizn du skal ha pris antyding på nesten samtlige av bilene som blir lagt ut , når du får tilbud om å kjøpe bilene du sier du er "interessert" i så har du ikke penger eller du kan ikke selge e36 din for den har vært så pålitelig, sorry men det må da være grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld ot men bmwkizn du skal ha pris antyding på nesten samtlige av bilene som blir lagt ut , når du får tilbud om å kjøpe bilene du sier du er "interessert" i så har du ikke penger eller du kan ikke selge e36 din for den har vært så pålitelig, sorry men det må da være grenser.

Hehe. Det kommer litt an på hvilken biler det er snakk om det. Er det noe spesielt intressant til rette prisen så er jeg intressert.

Men selger ikke bilen jeg har for en dårlig bil.fordi om det er cab,større motor etc. da beholder jeg den jeg har.

Så før jeg kan si om jeg er villig til å bytte ut bilen min.så vil jeg vite hva selger forlanger for de aktuelle bilene.vanskelig å si om jeg er intressert eller har råd til en bil før jeg vet pris etc

Dessuten så tror jeg nok at de fleste som leser denne tråden lurer på pris.

kan være greit å legge ut en prisantydning så folk skjønner sånn ca ihvertfall..

Og dessuten så har jeg penger hvis det er en bil jeg føler jeg kan tjene penger på. Eller som jeg vil beholde selv til fordel for den jeg har nå ;) Da blir det en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...