[Martin] Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Ringte til BMW-forhandleren nå og fikk oppgitt at disse felgene selges i 8x18 og 9x18-tom, men så har jeg kommet over de samme felgene i en annonse der de oppgis til å være 9,5x19 og 8,5x19 men en felg er skadet og må byttes. For så vidt greit, men jeg har ikke klart å finne de felgene noe sted i 19-tom og derfor blir jeg jo skeptisk. Når selgeren ikke gidder å ta bilde av felgene engang blir jeg enda mer skeptisk.. Er det mulig at de felgene er kopifelger? Hvem selger evt de felgene?
Breitling Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Hvis BMW oppgir at orginalfelgene kun er å få i 8 og 9x18, så er det nok kopifelger du har kommet over. Det er ikke uvanlig at kopiene er breiere/smalere og større/mindre enn orginalene. Hvorfor vil ikke selger ta bilde av felgene?? Påstår han at de er orginale?? Isåfall, finn en annen selger da han virker usæriøs.
[Martin] Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 Noe sånt har jeg kommet til også, men det hadde jo vært kjekt med 19-tommere i stedet for 18-tommere. Neste utfordring er da, hvor får jeg tak i star spoke 124-kopifelger?
Breitling Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 hehe....kan ikke hjelpe deg med det, men det kan sikkert din venn Google.no
[Martin] Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 Det var det jeg hadde håpet på, men det ser dårlig ut gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå