brynjar90 Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 annegget mitt kutter/hakker når jeg skrur over 30 på spilleren, har nettopp intalsert 2 x 12" i glassfiber, og koblet dem til.. da var det første gang problemet oppstod, har forsterker nok til å drive dem da jeg har hentet elementene fra en kasse som jeg tidligre har hatt i samme bilen. noen som vet om det kansje er spilleren eller forsterkeren som får for lite guffe? er midre enn 40 cm fra batteriet, både jord og + er koblet i batteriet. kondesator gjerne? står 6x9 og frontsett på en egen forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Litt meir detaljert info er fint!! (modellnummer på alle deler og tukkelsen på kabler) Og kva er det som kutter??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brynjar90 Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 der er selve lyden som hakker/ henger seg opp i ca 3 sec før den spiller videre i 2 sec og så stopp igjen.. osv osv.... vis du er kjent i med spill verden kan enn samanligne det med "lag". har store nok ledninger til å drive både elementene og høytalerne.. og med tanke på at alt er koblet mindre en 40 cm fra batteriet med tanke på støm. men cd-spilleren vil ikke skru høyere en 30 når jeg kjører cd men når jeg kobler til mp3spiller kan jeg skru så høyt jeg bare vil... så jeg lurer på om det er cd spiller som er problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Har du tjukke nok ledninger til cd-spilleren? Kan jo hende at den trenger meir strøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Går forsterkern i Protect? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Det var lite konkret info her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Hva slags utstyr er det snakk om her? Hvordan er ting koblet? Pøs ut med info Blir litt som å levere bilen på verksted og fortelle at den kke virker som den skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 er spilleren din gammel? kan hende anlegget spiller såpass at den "shocker" spilleren din.. det skjedde med min gamle men isåfall er det bare og kjøpe en nyere spiller da disse somregel tåler mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 dette tyder på endten varme problem, eller strøm leverings problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå