Melicon Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Trenger diverse deler til min E-34 520i m50b20 Lager en liste over det jeg trenger. lager en ny liste, vart så useriøst sist. Det jeg trenger : Orginale baklykter ( til sedan ) Luftfilterboksen og alt av slanger/belg som går bakover til spjeldet. Luftmengdemåler tomgangsreulator med slange osv. Utvendige speil, orginale eller m3 Innvendig speil Lufteskruen ( radiatoren ) Askebegerene til dørene Ett bmw merket, (mangler mitt bake) Har du noe av dette så ta kontakt =)
Ripper87 Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 har org sedan baklykter mulig noen def pærer vist du kan hente de i hønefoss/ ask så kan du få de gratis
Melicon Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 hei, er til sedan jeg trenger ja, har desverre ikke mulighet til å hente dem siden jeg bor i ålesund
Lokketor Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 heisann jeg har følgende: baklykter tomgangsregulator speil, org + m3
tjoms71 Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Trenger diverse deler til min E-34 520i m50b20 Lager en liste over det jeg trenger. lager en ny liste, vart så useriøst sist. Det jeg trenger : Orginale baklykter ( til sedan ) Luftfilterboksen og alt av slanger/belg som går bakover til spjeldet. Luftmengdemåler tomgangsreulator med slange osv. Utvendige speil, orginale eller m3 Innvendig speil Lufteskruen ( radiatoren ) Askebegerene til dørene Ett bmw merket, (mangler mitt bake) Har du noe av dette så ta kontakt =) hei eg har baklysene og mulig 2 askebeger til dørene tlf: 94226342
dr.felix Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 hei jeg har: - luftfilterboks (uten filter) med slanger. - bosch lmm. (bosch hjerne på motoren) - tomgansregulator med slanger. - lufteskrue. - mulig innvendig speil. pm meg ved interesse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå