fredriko Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 noen som sliter med tett drenering under styreenhet boksen i motor-rommet på e34? jeg har rensket den hos meg for ca 1 år siden, men nå er den tett igjenn, så det renner vann inn på pasasjersiden i kupeen. Noen her som har utbedret denne dreneringa eller har gode råd for og frigjøre den skikkelig for drit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Lufttrykk for å få ut alt kanskje? Ikke vet jeg. Men kan jo kanskje lage en rist eller noe som forhindrer at det kommer store ting nedi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Er ikke rustet hull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 nei det er ikke rust, kan prøve med trykkluft takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Går fint å stake opp, men skjønner ikke hvorfor vann kommer inn i kupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 ikke jeg heller :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå