Steinbukk Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Hei. Er det noen som kan fortelle meg hva som gjør at klima anlegget i min BMW E38 725 tds ikke fungerer som det skal, stiller det inn på 20 grader, får da 27 grader i kupeen (Står da i auto).Kan det være lite gass på anlegget?? Er det noen som vet hvor temperatursensoren til klima anlegget ligger, frykter at det er denne som ikke er koblet til, har hatt en stor rep av anlegget, men verkstedet som som utførte denne er gått konkurs, så det er ikke mye hjelp å hente der. Rekner med at jeg må til Bavaria og få stille inn hele greien på nytt ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Denne bør du poste under Teknisk for å få skikkelig respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinbukk Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Jepp! Er ny på dette forumet, trykket vist litt feil, er postet på teknisk nå, tror jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå