sierraTIC Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 hei har nå bil nummer 25? jeg er ford mann men ville prøve bmw. Har nå en e34 520i, Det jeg lurte på, finnes det noe lette mods til dissa bila så de fløtter seg litt ? syns de 145 ville hestene blir litt lite Finnes ikke gass respons heller, som jeg sa jeg kan kun ford så setter veeeldig stor pris på hvis noen kan lære meg litt syns e34 er grise rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Hei og velkommen til Bimmers.no . Når du nevner mods, tenker du på lett tuning? b20 har 150hk ikke 145 som du nevner har du m50 motor. B20 er ingen racer akurat men er en veldig artig maskin. Nå vet jeg ikke om du har med eller uten vanos? Har du vanos kjenner du mere trøkk når du passerer 4000 på turtallet. Det vil si du er veldig avhengig piske denne motoren for kunne kjøre sporstlig. Motoren har en veldig fin lyd i mine ører syntes jeg. B25 er av en helt annen verden. Lettere tunning blir chip, frisk olje, plugger, luftfilter og drivverk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierraTIC Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Takker så mye . Vanos ? øøm det ventil greiene til bmw ? bilen er en 89mod med den rektige 6r'n ja tenker på lette mods, hakke peil på de bila her åssen er eksos på de bilane? toppen er den fulle av de tyske polmbene ? eksos kanaler alt sånn Tenkte på turbo. Setta i dyser fra 535i og lmm'n det passer vel ? kjøre 0.5 i trøkk. Ellers lette mods som jeg kan gjøre i garasjen takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Du har sikkert da non vanos som jeg ser mange gjør mye ut av. Søk litt på fora her så finner du flere prosjekt tråder med turbo på b20. http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E34/ http://www.autopower.se/upload/683/textbilder/vanos.jpg http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=95555&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierraTIC Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 m20 b20 ? Betyr det at jeg har den gammle 6rn som sitter i 3 serien? 136hk eller noe hvis ikke jeg tar veldig feil nå. 12ventilern, Håpa på jeg hadde 24ventilern jaja så lite kan jeg om bmw men takker for svar da ska slenge ut bilder snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierraTIC Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 Skaffa meg en 3.5l motor nå fra 535i blir turbo bygg ut av denna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 m20 b20 ? Betyr det at jeg har den gammle 6rn som sitter i 3 serien? 136hk eller noe hvis ikke jeg tar veldig feil nå. 12ventilern, Håpa på jeg hadde 24ventilern jaja så lite kan jeg om bmw men takker for svar da ska slenge ut bilder snart Vet ikke hvilke motor du har men linken som viser med og uten vanos er iallfall en m50 motor. m20b20 kom før m50b20. m20b20 er 12v med 129hk mens m50b20 er 24v med 150hk. Etter par år senere kom m50b20 med oppgradering nemlig vanos. http://www.bimmers.no/statisk.php?id=motorguide Sleng gjerne ut bilder av bil, intriør og motor . Større motor har jeg dessverre ikke tilsalgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierraTIC Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 Takker En kompis bygger opp en 3.5l til meg nå, så blir turbo konvert på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Usikker men du trenger kansje bygge om understelle også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierraTIC Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 Kun bytte girkasse og motornett + hjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierraTIC Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 hva er ca pris på m106 m102 motorne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå