Gå til innhold

kommer dette til å se bra ut på en E34?

Anbefalte innlegg

Skrevet

til tråderstarter: velg akkurat det DU synes ser best ut og drit i hva alle andre sier. selv så liker jeg ikke uorg plastikk, men det skal ikke hindre deg i å fikse bilen din slik du vil ha den;)

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

legger ut noen bilder av den gamle min også så får dere mene hva dere vil. jeg liker egentlig feite felger å senk, men noen unntak fins det. jeg hadde komplett seidl styling.

uhs8nfiuteihw6u0wr1i.jpg

xtxwytat4seeaxy0tsze.jpg

Skrevet
Den var jo om mulig enda fælere...

Men sleng ut bilde av den aktuelle bilen da! Kanskje noen har noen tips til hva som kan gjøres :wink:

wf40r8ma0m4p9nkb85vp.jpg

038swdj08ts3f1a71k3l.jpg

3qfhibdzid0rs5wkfki7.jpg

hmxpaea9czss0ys9ohu3.jpg

er fire av de felgene som er bak som følger med :wink:

men skal nok finne noe fetere etter hvert :P

Skrevet
du spør om råd og jeg må nok svare NEI!!

du skal selfølgelig få bruke pengene dine på hva du selv vil. men e34 har lekkre linjer som ikke bør ødelegges med styling. kjøp deg noen feete kantfelger og skikkelig senk først, hvis du da vil ha mer plast på den så gå for m5, 540, aerodynamic, acs eller lignende. kjøp ivertfall noe som passer med linjene på bilen, den første stylingen du linket til så ut som noe som skal til og lette hvert øyeblikk!! og den seidel stylingen er bare stygt.

du vil sikkert skille deg ut ettersom du vil ha styling. men noen ganger er det bare bedre og ikke skille seg ut. et godt tips hvist du vil ha en fet bil er 1: lav 2: brei 3: strøken. stort mer trenger man ikke mener jeg. og husk dess mer plast og drit du pakker på, dess høyere bør bilen vere for og faktisk kunne kjøre rundt i det norske land! ivertfall hvist du har glassfiber styling da dette knuses som kjeks i kontakt med asfalt!

åssen tenker du å få den brei? bare breiere dekk eller sånn breddekit eller hva det heter :wink:

men hva synes du om breie hvite felger til en deilig blå farge på en E34? :P

Skrevet
At ikke alle har lik smak er greit det. At jeg er mer firkantet og ikke alle andre er det er og ok. Men å utveksle meninger og stille seg eventuelt kritisk eller enig i andres meninger er dog poenget med en diskusjon. Men å finne ut når det passer seg og ikke passer seg kan være vanskelig. Og for at jeg skal bli enig, da må det selvfølgelig være samme smak som min, ellers har jeg ingen meninger. Gir seg selv det. : ) Men du skal få ha meningen din, men jeg kan nå prøve å omvende deg pga. jeg ikke er enig ; )

Heheh ja skjønner hva du mener :wink: Men skal vi diskutere dette, burde vi heller starte en tråd om akkurat hva slags styling som er fin og stygg osv.

Eg ga trådstarter et hint om hva eg likte av styling utenom orginalt til BMW og da må jo eg få gjøre det uten at vi skal diskutere det i det lange og breie hvorfor eg liker den :wink:

Men for all del eg er ikke uenig i det du sier om linjer osv, men eg personlig likte den front fangeren til seidl og derfor foreslo eg den :)

Helhetsutrykket....... regardless av linjer :D

Skrevet
Det jeg ikke fatter og begriper med sånn styling er hva man prøver å oppnå!

E34 er stor, komfortabel, klassisk sedan/stasjonsvogn gjerne med mye utstyr og motor.

Hvorfor prøve å få den til se ut som den skal delta i en drifting-konkuranse?

Og hvorfor sette på sølv netting? Fremhever jo bare de misslykka formene mer og får den til å se billig ut...

Dette, gjerne i kombinasjon med feil/for lite senk, for små hjul, sprekt styling, rust osv får mange biler til å se utrolig misslykka ut...

Er ingen originalpoliti(bare se på bilen min) men får være grenser til smakløst... God kveld!

Ja hva prøver du og oppnå med din bil da?? Dumt sagt!

Mulig eg var arbeidsløs og ville komme inn på brøyte laget i komunen min om vinteren.. Ja, tror det var det eg ville oppnå :idea:

Ang gamlebilen min, så er bildene 6-7 år gamle.. Da var det ikke gud og hver mann som hadde råd til å kjøpe 19" felger osv.. Det var dyyyyrt :?

Det fantes knapt så store felger da. Det eier gjorde med bilen etter meg er eg selv ikke enig i alt, men er hans smak.. Og det er bra vi har forskjellig smak alle mann :wink:

Ha en fin natt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...