Malins Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Hei, her om dagen sto jeg i rundkjøringa, masse trafikk og litt stressa.. Så jeg skulle litt kjapt fram, tråkka gassen i bunn, og der stoppa bilen.. . Tok litt tid før den gadd og starte igjen... Men hva kan dette være? Det er akkurat som den drukner :S Og ellers ved kjøring drar den ikke akkurat som den skal! Noen ganger gjør den det, og andre ganger ikke.... Dette er en 94 mod e36 aut..
Clerion Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Det er noe med bensin, enten får den ikke, eller så får den for mye (= Hvordan går den på tomgang da?
Malins Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 Herjer litt da også... den er litt sånn opp og ned ... hmm.....
Fliid Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Ta en diagnose. Jeg har kina apparat og kan være behjelpelig med diagnose. Hvis man ikke vil høre på synsing hele dagen
Clerion Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Synsing? Er vel ikke akkurat lite sansynlig at det har noe med fuel å gjøre?
eliot Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 satse på lmm jeg da ... hadde ganske like tendenser på min m50b25 for noen år tilbake
Fliid Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Clerion, du kommer til å se resultatet av tråden, til slutt. Henvendte meg ikke til deg direkte.
Clerion Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Siden ingen andre hadde svart var det litt naturlig at det var meg =p men samme. Regner med han spurte for å få forslag jeg (= My bad....
karsten Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 kan jo sjekke om den gummi belgen mellom LLM og spjeldet om den er hel eller sprekt, ikke så vanlig at den gjør det på e36 men, er jo en mulighet. eller en tomgangs regulator som ikke er helt frisk.
Malins Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 ja, jeg må få sjekket hva dette er... Hadde vært fint med og fått hjelp til det Jeg kan tenke meg at det er tomgangsregulatorn som er litt gåen.. :s men hvor mye koster evt en? og er det masse stress og bytte?? Jeg er ganske ny når det kommer til bmw, så jeg prøver og lære meg det meste om bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå