Morty999 Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 disse selges uten stolfester, er ikke fia godkjent lengre (tror jeg) er strøkne foruten en liten "slitasje" sprekk i stoffet på ene stolen. der de pleier å være slitne.. selges for 2500 eller kom med bud... kommer bilde av den siste i kveld regner jeg med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Er det pris pr stk eller for begge sammen? Er det pr stol var dette dyrt i så fall. jeg er på jakt etter 2 stk stoler, helst FIA godkjente, men ikke nødvendigvis Fia godkjente. Noe i denne duren: http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/8/productdet.asp?gid=409&subgid=410&wwwalias=kollevold&pid=14064 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 det er selvfølgelig for begge.. Har nettop kjøpt jeg ellers hadde jeg kjøpt disse. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 2500kr for en stol? haha. nei, er nok for begge gitt har fått bud på 2200kr. men jeg gidder ikke sende de.... + att jeg vil ha 2500 for dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 93851844 er nr mitt om noen trenger... skal forbi oslo seinere i kveld så kan ta de med nedover ifra auli.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå