e3679 Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 hei har en 96 mod 323i.så lurte jeg som sagt på va di 3 bipelydene som kåmmer en gang i blant fra dashborde en plass er fårnoe? kåmmer ikke opp noe feilmelding eller varsellys av noe slag.er heller ikke temperaturmåleren såm piper når d blir 3grader eller mindre heller.for da blir d bare et pling.er en annen lyd d jeg snakker om nå,blir 3 slags bipelyder.å kan komme en gang i blannt.noen som hvet va d er?? litt irriterende å ikke hvet va d er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Kanskje det er fartslimit hvis du har kjørekomputer. Hvis den f.eks er stilt på 90km/t vil den pipe hver gang man passerer 90km/t. Jeg hadde slik på min e36. Husker ikke om det var 3 pipelyder men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 nei me fartslimiten blir d et pling samme såm når utetempen varsler om temperaturen ute er 3g eller mindre.hmm,ingen som hvet va d er?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Timevarselet i kjørekomputeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 timevarselet? i klokka eller tenker du på? klokka mi er svart.såeh.kan gå mange dager før d pluttselig kåmmer 3 bipelyder.ikke åffte d skjer.men hadde vært kjekkt å vite hva d var. takker for svar forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 Memory står på. (på køyrekomputeren) Da piper det når klokka er 1 minutt på heil time Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 hmm.åkei.var rart.for tror ikke dn piper så åffte såm hver time.men må sjekke d ut.takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå