BMWtotti Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Har synes jeg merker en svak lukt av kjøleveske inne i bilen de siste dagene. Begynte å se litt på det i dag og det så ut som det var lite kjøleveske på tanken. Fylte opp, kjørte bilen varm og prøvde å lufte. Problemet var at det kom verken vann eller luft ut av lufteskruen. Slangene er også veldig slappe (lite trykk) Kun den ene siden av slangene til radiatoren var varm. Det kommer varme fra ventilene inne i bilen, og bilen har ikke kokt mens jeg har hatt den (8-9 måneder) Jeg har skiftet termostat en gang, og fikk opplyst at forrige eier hadde byttet radiator for ikke så lenge siden. Noen som har noen ide om hvorfor det ikke virker som det er noe trykk i slangene?
kbteknik Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 mulig utett varmeregister inni bilen, vanlig vinterfeil.. har du dugg problemer?
BMWtotti Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 Nei, har ikke hatt noen særlige duggproblemer.
Fliid Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Lukt av kjølevæske er varmeapparat register lekkasje eller på tilkoblede slanger / rør. Ikke toppakning, det kan du slå ifra deg. Prøv luftemetoden i signaturen min forøvrig, hørtes ut som det ikke var helt kontroll på hvordan man foretar denne prosedyren.
BMWtotti Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 Lukt av kjølevæske er varmeapparat register lekkasje eller på tilkoblede slanger / rør. Ikke toppakning, det kan du slå ifra deg. Prøv luftemetoden i signaturen min forøvrig, hørtes ut som det ikke var helt kontroll på hvordan man foretar denne prosedyren. Takker for svar. Håper det ikke er toppakning. Har dårlige erfaringer med det. Jeg skal prøve å lufte litt bedre i morgen, når det er mulig å se hva man drive med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå