sandrto Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Hei, noen som vet hva som kan være feil på xenon lysene?? BMW E38 740..det ene nærlyset slår seg av etter en stund og jeg må slå av og på så kommer den på igjen, men slukker etter litt igjen.det er originale xenon som er montert...
Brightlight Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Gåen pære, eller gåen ballast kanskje...
sandrto Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 Takk, regnet med nesten med det ja...men er det noen overganger eller noe sånt som kan gå til sånn hid ballast? har sånn i reserve til en annen bil??
sandrto Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 Brightlight skrev: Skjønte ikke helt det spørsmålet.... Ble litt rart ja . men jeg tenkte på å sette en uoriginal ballast på den for det har jeg. tenkte kanskje det fantes en kabel som kunne passe!! og har foresten sjekket og byttet om pærene og det er nok ballasten som er ferdig
Agares Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 sandrto skrev: Hei, noen som vet hva som kan være feil på xenon lysene?? BMW E38 740..det ene nærlyset slår seg av etter en stund og jeg må slå av og på så kommer den på igjen, men slukker etter litt igjen.det er originale xenon som er montert... Hei, Bytt pære. 325'en min oppførte seg på samme måt, bytta pæra så var alt i orden.
Bjorni92 Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Er sånn på E46'en til broren min også :S Venstre Xenon pæra detter ut når det rister litt, funker igjen når man skrur det av/på.
aloebiz.net Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Jeg hadde samme problemet på min e46 og byttet pærene. Da var problemet løst
Bjorni92 Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Skal ikke pærene være rosa når de er i ferd med å ryke da? Er riktignok en 99 modell og aldri blitt skifta pærer før.
aloebiz.net Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Mine lyste blått/hvitt som de skulle. Men fikk merkbart sterkere og bedre lys med de nye pærene!
Bjorni92 Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Aha, hvor fikk du tak i pærer da? Går det ann å få tak i originale pærer?
aloebiz.net Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Kjøpte d2s pærer av dybvik trading. 600 for 2 pærer eller no. 1 års garanti. Det er d2s som sitter originalt på bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå