raaneren91 Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Hei jeg selger nå min bmw 320 til fordel for en bil som bruker litt mindre på mila. Bilen har noen feil manlger: defekt vindusheis førerdør(strøkent dørtrekk følger med ekstra), rust i jekkfeste h.side(mulig jeg fikser før salg), lenkearm h.s bør byttes. Bilen er jo noen år så den er ikke strøken i lakken, fangeren fremme er heller ikke i strøken stand. selges som den står. Må på eu før Jul. Har gjort litt med den også: Byttet bremseklosser fremme, styrestag h.s, demper bak og ikke minst varmeapparatet. Bilen er fullt kjørbar og fungerer utmerket fra a-b. Bilen kan selges med en bra spiller(pioneer p88rs2) og 2x12 kicker pluss forsterker for tillegg i pris. Kom med bud. Bedre bilder kommer i morgen;) Fri Omreg til 28 Desember Ludvig 95761533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 Noen dårlige bilder fra mobilen bedre kommer når jeg får vasket den og tatt bilder i dagslys;) Og potta er noe fra forrige eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 trenger en billig vinterbil, hva tenker du å ta for denne ? send meg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 kom med bud:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Prisant er alltid greit da.. Så slipper du skambud også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 8-10 lapper kunne jeg tenke meg, da jeg ikke har lyst å gå så sabla i minus. rakk ikke å ta bedre bilder i dag da det blei greit med overtid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Når skal den på EU igjen? Og er det den samme potta som står på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Når skal den på EU igjen?Og er det den samme potta som står på nå? Isåfall, veldig interrisert i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Jeg er interesert om potta IKKE står på haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 ja er desverre den samme potta som står på nå. den må på kontroll før jul, det er også en grunn til salg. kan ta av potta bråker like mye med som uten:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 bump! Kom med bud. fått på 5000 men det er litt for lite. går for 7000 lapper i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Bump! bilen blir trolig solgt på tirsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 får ikke tak i han som sa han skulle kjøpe den så den er fortsatt til salgs. første mann til mølla.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Bilen har fått en måneds utsettelse på eu. så mulig jeg tar en eu bare for å få den godkjent en måned til for neste eier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 autodb kode: 1024328 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg