///Driftking Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Dette er da min 2001 modell E46 320d Touring. jeg kjøpte den i september på BMW i Tønsberg. Har ikke hatt noen sjanse til å få tatt noen bilder av den med sommerhjula på siden jeg kjøpte den, så derfor ligger bare bildet fra samme dag som den ble kjøpt ute foreløpig. Bilen er orientblau i farge og har grått skinninteriør i sportsutgave. dette fremstår meget helt og pent! Bilen har en del utstyr som: - Varmeseter - Multifunksjonsratt - Airbager - Antispinn - Klima anlegg - Cruisecontroll - Rollo med lastenett - Originale 18" M V-Teke 72 felger på sommerhjula - Rails (et must have på touringer spør du meg) - Avtagbart hengerfeste - xenon lykter planene med bilen er: - Tone rutene v - Sette på M-tech 2 fanger foran v - Kanskje slippe den ned 2 cm foran. v - Bytte blinklysa bak v - Bytte nyrer v - Angel Eyes v - Bytte endestuss v - Eisenmann neste - Bytte speil Den originale cd spilleren er byttet ut for lengst med en dvd spiller med touch screen;) Har noen andre noen tips til forbedringer spytt gjerne ut! Mer kommer senere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Velkommen til bimmers Var på tide at det blei laga en tråd om denne bilen. hehe. Absolutt en fin bil du har der kamerat. Blir bra nå når turboen blir fiksa, og litt plast blir bestillt:D Vi må få tatt noen ordentlige bilder en dag! ..selvom det er med vinterhjula på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 lett!! bare BMW Tønsberg får fart på sakene blir jeg fornøyd;) har tross alt venta nesten 3 mnd'er på ny turbo!! gleder meg til å få på M-tech 2 fanger!! og hvite blinklys bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Blir gull Bare å få bestillt fort som faen:P hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 skal jeg love deg! må bare få litt pæng først;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 Det første jeg måtte gjøre når jeg kjøpte bilen var å bytte luftfilter. skulle jo ikke tro folk klarer å ta vare på bilen sin jo. se forskjellen selv. ble en helt annen bil når det ble byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Himmel, det var en smule møkkete. Gratulerer med ny bil og velkommen på bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 det skal jeg love deg. å der er filteret banket for støv i tillegg:p takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Da var M-tech 2 fanger med lister og lys bestilt i dag!! samt hvite blinkers bak!! blir ikke bedre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Hei og velkommen til bimmers! Gratulerer så mye med fin bil! Gleder meg til å følge tråden om denne + se masse bilder Regner med du blir å se fremover på treff med resten av "gjengen" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Hei og takk skal du ha! det er litt å gjøre med den for å få den fin synes jeg da. men mye blir gjort nå som fanger og blinkers kommer snart:D joda, jeg og ///kristian kommer nok til å være med på en del fremover. vi var oppe på våler i september forøvrig. skal på vinter racet ved gardermoen den 12 dec. forbanna pen bil du har richie!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Klart vi skal få på den fangeren og de lyktene når det kommer:D hehe.. Liten tvil om det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 forbanna pen bil du har richie!! Hehe.. jo takk, men bilen min er jo helt originalt.. så den er egentlig kanskje kjedelig.. Men sleng ut masse bilder når fanger og lykter er på plass! gleder meg til å se bil i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 forbanna pen bil du har richie!! Hehe.. jo takk, men bilen min er jo helt originalt.. så den er egentlig kanskje kjedelig.. Men sleng ut masse bilder når fanger og lykter er på plass! gleder meg til å se bil i virkeligheten Men du har motor Richie:D hehe.. Enig, tror det blir veldig bra med de modsa på denne Neste blir å tone ruter da eller? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 yessda richie! lett om det kommer bilder når det blir montert, og når det står på!! litt spent på hvor lang tid det tar å få det levert bare.. var det slik at du hadde peil på å montere AE?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå