Eksos Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Får ikke ut glasset i speilet på bilen min, hva er trikset her? Har fikla litt oppi med ett skruhjern, skal vel vere bare å trykke det ut ifra innsia? Utvendig speil det er snakk om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 du må VRI om den greia inni speilet, om jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 I hullet i bunn av speilet ser du en plastikk tapp. Dytt den til en av sidene, husker ikke hvilken vei. gkw89 er inne på rett spor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 Aaahh, ja, får prøve, takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Vri den mot høyre tror jeg, så kommer det lett av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Fytte så eg kava før eg fant ut av dette første gangen Foresten derfor vi måtte skifte speil på min i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå