Toastjern Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Borte vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Lite tips, ikke skriv ja vis jeg ikke får solgt de så kaster jeg de, må ikke tro noen gidder å betale for noe som du egentlig skal kaste .P free bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Jeg må ikke kaste de, men jeg har ikke noen plass å ha de : p Kommer en bil til uka, som skal ha garasjeplassen. Så vi rydder den ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 mye spor igjen i dekka? er d 4 stk ? 17" felgene tenkte jeg på da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 To av dekkene kan til nød brukes. Men ikke veldig lenge, er fire felger med dekk på ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 har du de 17 toms felga enda`? bor på gjøvik så kan jo altids hente de. er det mye kast i de eller? mulig å rette opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Jeg skulle hatt to av de 17" OZ hjula til 5 serie da jeg har to like liggende som er hel. Du er ikke intressert i og sende de to likeste av de? Skulle egentlig hatt et sett med original hjul til e36 også. Så derfor skulle jeg kjørt meg en tur til deg, men er usikker på hvor langt unna det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 5 Serie felgene blir hentet på lørdag. To av felgene er skjeve, og må rettes ja. bmwkizn: Skatval til Grua.. 490km og 7timer og 16min i følge gulesider.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Er det vinterdekk på noen av e36 hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Anders Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 e39 felger solgt jeg skal hente de lørdag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Det ene settet er det vinterhjul på, men de er steinharde og jeg har dratt av veien med de.. Så ikke noe jeg ville brukt igjen x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå