oybjpe Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Plutselig ble tenningslåsen nesten umulig å vri rundt. Må lirke veldig for å få det til. Så at ny orginal kostet litt under 500 lappen. Men er det enkelt å bytte selv? Noen som har gjort det selv? Takker for alle svar
AlXz Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Om du kan vri nøkkel rundt i de forskjellige posisjonene skal du kunne bytte selv. Må kunne sette den i ACC posisjon. Det er 1. posisjon. (der du får lys i km delen av instrumentpanel, men ikke tenning) Jeg brukte sveisetråd og dyttet inn i hullet ved siden av nøkkel i tenningslåsen. Sett først låsen i 1.pos. Så dytt inn sveisetråden så langt du klarer samtidig som du lirker i nøkkel/lås samt drar tråden litt inn og ut.., pleier funke etterhvert, men kan ta tid. Greit å lage en liten bøy helt ytterst på sveisetråden mener jeg.., funka bedre. Ligger film på youtube av dette som jeg så tidligere Btw: har tenningslås med nøkkel fra e34 liggende Går billig!
oybjpe Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 takk for svar. Er det bare tenningslås som trengs byttes da?
AlXz Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Flere som har problemer med bakstykket? Mulig det kan ha med det å gjøre?? Altså plast delen som ledningene går inn i..
oybjpe Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Skrevet Desember 15, 2009 Takk, skal åpne og sjekke når jeg er hjemme i juleferien når jeg kan stå i en garasje og har verktøy. Kjedelig å stå på fortauet i Oslo sentrum og mekke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå