halsen89 Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Skal bytte bakfanger på min E39, hvordan er den festet?
DanielMK Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Hei. Eg bytta bakfangeren min på min e39 i sommer. Bytta fra original til m5. Det er mange "nagler" som må dras ut med makt, i tilegg til mange skruer. Noen skruer ved hjulbuene, og noen heilt bak under. Min hang så godt fast, at eg måtte bruke rå makt for å få den av .. Sleit i mange timer. Er berre å gå GRUNDING over alt å se etter skruer, og få av alle sammen, før du drar ut "naglene" eller "proppene", om du vil. Er egentlig ikkje noko hokkus-pokkus. Berre ein haug med skruer og propper som må ut, så er det berre å dra den av. Husk å fylle i med isopor bakerst opp under bagasjeluka (det er originalt på din originale fanger). Ikkje kast isoporen, bruk den på den nye fangeren - da blir resultatet bedre. edit: (I tillegg TRUR eg at du må opne bagasjeluka, og opne opp gulvet (der reservedekket ligger, og nedi der er det noen skruer som også må av.) - meiner å huske at skruene er der som innmaten og alle ledningene til baklyktene er. Prøv i vei
halsen89 Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 Jaok, får prøve meg fram imorgen da finner vel ut av det!
DanielMK Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Jepp. Er berre å prøve og feile. Om du ikkje skal selge eller bruke den gamle bakfangeren, er det berre å gå laus litt hardere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå