Eivinos Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Min m50b25 går helt fint på tomgang. Ruser jeg den så kommer jeg til 2000 omdr. og da bare fyker turtelleren ned på 0 omdr.. Det samme skjer med bensinmåleren. Men fusker ikke! Når jeg skal ta en kjøretur så nøkker den skikkelig når jeg tråkker litt på gassen, Går ann og kjøre, men må bare være veldig snill på gassen! Når den nøkker til så detter turteller og bensinmåler ned på 0 omdr. igjen!! Det er ikke noen form for ugjevn gange eller sånt! Det virker som om motoren gir plutselig helt opp når den lugginga kommer, slepper jeg litt på gassen eller clutcher så blir den fin. men skjer så fort jeg jeg skal akslerer igjen. Vurderer og få satt den på verksted på schmiedmann.. men kan vel fort bli kostbart dette! Noen som har hatt erfaring med dette problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Bytta du de "plugg hettene" og plugger? Mulig en el flere coiler som er def av overslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinos Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 fikk bare byttet plugger. da de ikke hadde plugghetten! men kan det være overslag som er årsaken til dette med turteller og bensinmåler da? er det heller ikke mulighet til og få tørket di plugghetten i en ovn eller noe? Får og få ut all fuktighet.. men jeg syntes de så fine ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Prøvde selv å tørke av disse hettene flere ganger.., syns det ble bedre de første gangene, men helt bra ble det aldri. Så kjøpte jeg meg et sett med brukte coiler (med hetter) av en her på forumet, samt nye NGK plugger. Byttet alt samtidig etter å ha byttet toppdekselpakning (da denne lakk litt olje ned i plugghullene). Etter dette har det fungert ganske bra. Hadde litt kødd en dag det var kaldt/fuktig. Ang bensinmåler og turteller høres det mer ut som et eller flere dårlige loddepunkter i instrumentpanel? Er normal feil ved tid at disse blir dårlig å bør loddes opp igjen mener jeg det har vært mye diskusjon om. Hadde selv et slikt en gang, da falt alt av lys og målere plutselig ut og kom inn igjen etter en liten stund (varierte). Mener også at turtall osv var helt uanhengig av når dette skjedde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå