ajsandberg Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Hei, har akkurat montert en m20b25 fra en E34 i min E30 325iA pre-facelift, og jeg mangler å koble sammen noen ledninger på motorstikket. Har søkt på forumet og fant et bilde med oversikt over diverse motorstikk,men ingen var identisk med mine stikk. Jeg har koblet sammen ledningene som hadde samme farge som stikket fra bilen, og nå starter og går den, men jeg mangler turteller og temp.føler og lys i instrumentene, og så er det noe krøll med at jeg ikke får park.lys når bilen er i gang. Kun nær og fjernlys !? Disse ledningene gjenstår: Stikk motor: Brun/violett Brun/gul Grønn/blå Svart/hvit Svart/violett Brun/sort Sort Hvit/violett Gul/hvit Grønn/hvit Grå Stikk bil: Blå/violett Hvit/blå Grønn/gul Brun/hvit Noen som vet hvilke jeg trenger/ikke trenger, og hvor dem skal kobles til? Bilen er en 87mod 325iA med abs, og motoren kommer fra en 89 525i med m20. Og så er det to ledninger fra diagnosestikket som er hvit og grønn begge to. Takknemlig for svar Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajsandberg Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå