Bruce91 Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 jeg har en E34 som det ser ut som det lekker olje fra toppakningen kan det muligens hjelpe å bytte toppakningen? hva tror dere? har ikke noen andre bilder av motor men skal se om jeg får tak i noen seinere i kveld.
sladjan Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 topppakning eller toppdekselpakning ? Det skal selvfølgeli hjelpe å skifte pakning. derfor den er der
Bruce91 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 toppakning fordi det var litt lengre ned enn toppen mente en jeg snakket med så ja toppakning:P
Bruce91 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 det kan det være skal sjekke det når jeg skal montere ny pakning
HMW Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Hei du.. Sist jeg byttet på en slik motor lakk det faktisk fra topp pakningen. Han som eide bilen ville ikke slipe toppen for han ville spare penger... den lakk etter montering også. Dro til det vi kunne på boltene (som han forøvrig heller ikke ville ha byttet) så ble den tett og fin Men... om du mener ventil deksel så er det relativt mye enklere å bytte.
Bruce91 Skrevet November 30, 2009 Forfatter Skrevet November 30, 2009 Hei du..Sist jeg byttet på en slik motor lakk det faktisk fra topp pakningen. Han som eide bilen ville ikke slipe toppen for han ville spare penger... den lakk etter montering også. Dro til det vi kunne på boltene (som han forøvrig heller ikke ville ha byttet) så ble den tett og fin Men... om du mener ventil deksel så er det relativt mye enklere å bytte. takk for tipset det skal jeg sjekke når jeg skal bytte pakning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå