Tony Bardalen Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Hoppla! Rimelig fersk her inne og starter da rett på en tråd som omhandler min gode E34 518 Skal få til litt grei lyd i denne etterhvert, så håper folk vil følge med! Har ikke kommet spesielt i gang med denne tralla enda, da jeg venter på at verkstedet mitt skal bli i litt mer orden en det det er nå! Vet ikke helt hvor langt jeg tør å dra strikken i denne bilen. Skal jo passe tidsmessig og! Lyst på 6,5" komponentsett på dashen med mellomtonen nøye vinklet via frontruta, 10" midbass i kickpanel foran og et par 15" baki DET frister. Men må først ha utstyr, som elementer og forsterkere i tillegg til litt kabling. Spiller med signalprosessor er på vei og der falt valget på en brukt Pioneer P9 med tilhørende P9 boks. Så, håper noen gidder å følge med etterhvert Må litt i tenkeboksen kjenner jeg. I mellomtiden, hyl gjerne ut med kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leksje Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Dette skal bli bra Tony. Gleder meg til å se mere av dette prosjektet. Men få opp noen bilder av hvordan den er nå så vi får se forvandlingen da. Mvh. Aleksander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Det kommer Bare få sveiva i gang kameraet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Høres lovende ut, gleder meg til bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Høres lovende ut, gleder meg til bilder. Jeg og! Har ymse ideer, men må først få bilen eu-godkjent og greier. En ting er nå gjort, og det er at strømkabel bakover er trekt. 50 kvadrat ligger klart til bruk. Tenkte jeg skulle flytte batteriet bak i bilen. Får vel sveise en holder til et passende batteri da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Høres lovende ut, gleder meg til bilder. Jeg og! Har ymse ideer, men må først få bilen eu-godkjent og greier. En ting er nå gjort, og det er at strømkabel bakover er trekt. 50 kvadrat ligger klart til bruk. Tenkte jeg skulle flytte batteriet bak i bilen. Får vel sveise en holder til et passende batteri da 50mm2 burde holde , husk og oppgrader jord lederen også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 høres ut som at du skal bygge noe solide greier. kanskje du bør vudere å gå for et 2-batterioppsett, og legge et batteri under baksetet i tillegg til det under panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Esbos: Trust me, I know S.Hafsmo: Hvorfor skal jeg ha to batterier? Tror ikke dette trekker så ekstremt mye strøm det jeg skal ha. Aner ikke engang HVA jeg skal ha enda Holder fint med et nytt batteri. Vurderer Apollo/Northstar til den jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leksje Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 1 stk meget godt batteri fra overnevnte leverandører og god kabling. Det skal holde i massevis. Misstenker at det ikke blir noe annlegg som skal brukes til SPL eller lignende så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Stemmer det Blir skikkelig bygget dette her hvertfall, ingen tvil om det. Blir vel å dra den med på et par EMMA-konkurranser til neste år også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Blir uten tvil spennende hvis du ender opp med noe alla det du nevnte i første post Vet du om noen som kjører med 10" i kickpanelene? Jeg har 6,5" og synes det begynte å bli trangt Men selvølgelig, det meste går ann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Min gode venn Joakim (Europamester i EMMA Advanced Unlimited, med BMW E34 Touring) har 10" Pioneer ODR i kickpanel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Og når du er ferdig med anlegg, må du få deg en større motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Ja om du skal hive en tar jeg gladelig i mot Et eksempel på bygg i E34: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6739 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Hmm jasså, tør vedde på at du er typhoon fra bilstereoforumet? Har sett Joakims Bmw, men han "jukset" og lagde nye deksler i alu (Forsåvidt ett fryktelig inspirerende bygg!) Gjort deg noen meninger om hvordan du ville fått 10" der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå