Gå til innhold

Bygging av lyd i min BMW E34 518


Anbefalte innlegg

Hoppla!

Rimelig fersk her inne og starter da rett på en tråd som omhandler min gode E34 518 :) Skal få til litt grei lyd i denne etterhvert, så håper folk vil følge med!

Har ikke kommet spesielt i gang med denne tralla enda, da jeg venter på at verkstedet mitt skal bli i litt mer orden en det det er nå! Vet ikke helt hvor langt jeg tør å dra strikken i denne bilen. Skal jo passe tidsmessig og! ;) Lyst på 6,5" komponentsett på dashen med mellomtonen nøye vinklet via frontruta, 10" midbass i kickpanel foran og et par 15" baki :D DET frister. Men må først ha utstyr, som elementer og forsterkere i tillegg til litt kabling. Spiller med signalprosessor er på vei og der falt valget på en brukt Pioneer P9 med tilhørende P9 boks.

Så, håper noen gidder å følge med etterhvert ;) Må litt i tenkeboksen kjenner jeg. I mellomtiden, hyl gjerne ut med kommentarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lovende ut, gleder meg til bilder. :wink:

Jeg og! :P

Har ymse ideer, men må først få bilen eu-godkjent og greier.

En ting er nå gjort, og det er at strømkabel bakover er trekt. 50 kvadrat ligger klart til bruk. Tenkte jeg skulle flytte batteriet bak i bilen. Får vel sveise en holder til et passende batteri da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lovende ut, gleder meg til bilder. :wink:

Jeg og! :P

Har ymse ideer, men må først få bilen eu-godkjent og greier.

En ting er nå gjort, og det er at strømkabel bakover er trekt. 50 kvadrat ligger klart til bruk. Tenkte jeg skulle flytte batteriet bak i bilen. Får vel sveise en holder til et passende batteri da :)

50mm2 burde holde :P, husk og oppgrader jord lederen også da.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...