mirgoth Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Hei. Jeg har et problem med sentrallåsen på bilen min. Når jeg starter bilen og starter og kjøre så låser sentrallåsen alle dørene. Noen som har vært borti lingnende? Eller som vet hva de kan være? Hjelper ikke og låse opp med knapp ved nødblink, den låser bare med en gang i gjenn. Tror ikke den låser seg vist den står på tomgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Dette er programmert så det skal være sånn. Men BMW kan omprogrammere det for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirgoth Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Dette er programmert så det skal være sånn. Men BMW kan omprogrammere det for deg. hmmm, høres rart ut. men vist de er så enkelt så skal jeg ringe et bmw verksted og få dem til og ordne "problemet". Bare lurer, hvorfor vil bmw at dørene skal gå i lås når mann kjører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Det er vel en sikkerhet så ingen skal åpne døra i fart, eller at noen skal kunne komme seg inn i bilen når du står på rødt lys. Er ikke alltid like trygt alle steder som det er i norge... For å være ærlig skjønner jeg ikke helt problemet, er vel bare å dra to ganger i håndtaket istedefor en. Men som sagt, BMW fikser det så du får det som du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå