kjellke Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 Hei, legger ut annonsen for og sjekke interesse for en BMW E30 preface helt rustfri. Bilen er orginalt 316, EU godkjenning og skilter kommer på før salg. Kan enten selges med 316 forstilling og 320 bakstilling Eller selges med 325 motor, forstilling og bakstilling. Sjekker interesse som sagt, Har forskjellig kjøper kan bestemme om skal følge med. F.eks: Følger med: Orginalfelger med vinterdekk(pigger) Og orginalt reservehjul Nytt eksosanlegg (Til 325i, er ikke sikker på om det passer med 316 motor i) Ting man kan bestemme om kan være med 17" Zender sommerfelger med gode dekk. Helskinn eller delskinn dørsider. Panel med Check panel i taket. 325 Understell (Nye bremser, bremsekraftforsterker, Koni senkesett, Bakstilling, Forstilling, Diff, Mellomaksling og det er powerflexforinger bak) 325i Motor med shortshift 320 Bakstilling, 316 Forstilling og Usikker på motor enda. Svartlakkerte lister (Shadowline) Hattehylle med rullegardin Sotet bakrute Sotet sideruter bak Rieger Infinity hekkskjørt og sideskjørt. Alu dempertårnstiver i motorrommet. Bilen er helt rustfri. Fargen er av en blåfargetype og bilen er under oppussing nå. Alt i alt, god bil. Gi bud Her er mulig og få seg ett bra tilbud på en strøken E30. Som den står nå har den gått rundt 170000 Om jeg ikke tar helt feil (Blir sjekket opp) Bilen blir solgt på skilter. Bud Legger ved noen bilder Bremsene på 325 Understellet. Zender felgene 325i Motoren, Med dempertårnstivern Felgene på en bil, for og se helheten (Ikke bilen til salgs) Rieger stylingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 jeg kan muligens være intressert.. Hvor lenge er bilen eu-godkjent? Når er den eventuelt klar for salg?? Har bilen nedfellbare bakeseter?? evt skipose?? Da det er lenge siden jeg har hatt e30(7år)..så har jeg følgende spm dersom bilen ikke har nedfellbare bakseter eller skipose.. er det plass til et par ski på tvers inne i kupeen?? 2 eller 4 dørs?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Bilen vil bli EU ok før salg. Når den er klar er fortsatt usikkert, men om vi har en selger for hånd vil vi betraktelig sette opp farten. Vi satser på å være ferdig rundt jul kanskje januar. Vil tro det går ski på tvers i bilen. ellers er det mulig og lage baksetet til og ha ski fra bagasjerommet og inn (Tror jeg) Det er en 4dørs. Her er mye utstyr og velge imellom Har masse annet også Det er forresten en 86 mod helt strøken for rust (Er litt, men det blir tatt før salg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 Bump. Kommet med mere info og nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo2003 Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 selger du meg bakfangeren til en fornuftig pris?? eller tar innbytte i seidl sin bakfanger? pm meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Hvor mye med 325 understell uten motor? og 316 understell uten motor? med m20 eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå