Gå til innhold

BMW e34 520 Shadowline 1990


kboge
 Share

Anbefalte innlegg

Selger ufrivillig babyen min pga tap av førerkortet!

90 modell shadowline, med den rette fargen, Diamantsvart, ikke strøken i lakken, men litt riper her og der,

er en liten bulk i panseret på venstre side,Er en 2 liter 24V (m50b20) som er en slitesterk motor som tåler juling,

den er gått 298 tusen, og er fremdeles kjapp og fin, tikker ikke

bruker ikke olje, og er i teknisk god stand, aldri hatt problemer med den, interiøret er strøkent,

den er så og si rustfri, utenom litt ubetydelig overflaterust under bilen, den er senket, men usikker på hvor mye

det er vell litt småplukk med den som de fleste gammle biler, koffertlokket er låst fast, er bare å sette låsepinnen,

i rett spor, clutchen er vell en smule småslitt siden den tar ganske så langt ute, men funker helt fint.

Det som er nylig skiftet er, Tennplugger, Olje, luftfilter, nye Baklykter (klare) oransje parkeringslys

Hjullager venstre bak,

står på 15 motorsport kopi felger med gode sommerdekk, har 4 piggdekk som holder et par sesonger til, uten felger,

som jeg slenger med.

den er Eu godkjent til mars-april, Årsavgift er betalt for i år.

står uten skilter nå, men er bare til å hente ut når den skal registres på ny eier.

Tenkte meg vell rundt 25 lapper for denne, da dette er et utmerket og godt holdt eksemplar.

bare til å gi bud, men går ikke under 20 lapper!!

må vekk fortest mulig.. kan nåes på Mobil 91 57 45 69 når som helst på døgnet.

Bilder kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...