j_b Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 trenger hjelp med frakte en bil fra lier/traneby til oslo/østreaker vei. så om noen har en privat bergings bil eller vet om en annen som har, så si ifra. selvfølgelig mot betaling! må være bergingsbil, ikke bilhenger eller slik. ta kontakt på 93244130. mvh johnny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 meld deg inn i Falck, tilbudspakke 99,.kr for 6 mnd, fri berging uannsett årsak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 falck, viking og naf frakter bilen til nærmeste verksted. for at viking drammen skal frakte bilen så sa dem først 2000,- forrige og idag 4000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 viking har fraktet bilen min to ganger dit jeg ville for 500kr.. Trengte bare delkasko. Skjekk ut om forsikringen din har noen avtale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 er en ureg bil. som ikke har forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Spør på ditt nermeste bilopphuggeri. mange selvstendig neringsdrivende som driver med sånn "Jeg frakter bilvraket ditt til huggern for 500.-kr" og slikt. Kansje de vet om noen som gjør det billig Er ihvertfall et par slike i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå