jonr- Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Det beste hadde vært om noen har kjøpt en slik "fake" csl diffuser til sin e46 m3 eller annen e46 med tilnærmet lik rumpe som e46 m3n. Hvordan er passformen? Hva trenger jeg for å montere? Hvor kjøpte dere? Hvorfor er koed sin 1000kr billigere enn gs sin? (Jeg mener: Er de helt like? Eller er GS sin av bedre kvalitet? ) Til de som har kjøpt og installert: Hvordan ser det ut? Bilde? Jeg syns ikke diffuseren som GS og KOED selger er helt lik den originale csl diffuseren. Sikkert noen som vet mer om dette enn meg.. (legger ved bilde av koed og gs sin diffuser. Samt 2 bilder av original csl) GS SIN: bildenr2 : KOED SIN: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind26 Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Kjøpte hos GS, fikk den lakket i bilens farge for ca 1800 kr. Jeg ser ikke forskjell på den på CSL'en og den jeg har. Enkel å montere, skal bare klippes på. OK passform, skal justere min litt da jeg hadde litt dårlig tid når jeg satt den på. Da tror jeg den skal sitte perfekt. Skal se om jeg får tatt et bilde og lagt ut snart - tiltak vet du. Nå blir det LED bak og CSL-felger på meg til våren ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Kjøpte hos GS, fikk den lakket i bilens farge for ca 1800 kr. Jeg ser ikke forskjell på den på CSL'en og den jeg har.Enkel å montere, skal bare klippes på. OK passform, skal justere min litt da jeg hadde litt dårlig tid når jeg satt den på. Da tror jeg den skal sitte perfekt. Skal se om jeg får tatt et bilde og lagt ut snart - tiltak vet du. Nå blir det LED bak og CSL-felger på meg til våren ;) ta bilder. Du er bare helt nødt!.. Jeg får jo ikke bestilt noe før du har tatt bilder 1800kr inkl. lakkering? Det var jo forferdelig billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 tror han mener at lakkeringen kom på 1800.- pluss diffusoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind26 Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 1800 var bare for lakkeringen desverre. Men den ser vanvittig mye bedre ut enn den vanlige fangeren, så det er helt klart verdt det. Skal se om jeg får tatt noen bilder i morra. Bilen trenger sårt en vask, så det er vel et bra påskudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind26 Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 tror han mener at lakkeringen kom på 1800.- pluss diffusoren.. Jepp, kom meg i forkjøpet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 ja, er helt klart verdt det. Eksosanlegget mitt er nok ment til å bli "pakket" inn av en diffuser. Det er litt "tomt" bak der med original "diffuser". Nei, det hørtes nesten for godt ut til å være sant, men Koed selger sin til rundt 1800kr (går utifra at de har en viss fortjeneste) , så det hadde sikkert nesten vært mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 sjekk ebay sine, jeg kjøpte min der, min passa bra og fint med litt sliping. prøv å få montert og tilpasse det før du lakkerer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 sjekk ebay sine, jeg kjøpte min der, min passa bra og fint med litt sliping.prøv å få montert og tilpasse det før du lakkerer da. Det er sikkert mange forskjellige varianter på ebay. Jeg får kikke litt. Det er fristende å kjøpe en i hel carbon, slik at jeg slipper å lakkere. (regner med at det finnes) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 min var hel carbon. men det er piss at den er i laget i hel carbon. det er bare billig carbon på siste laget, resten er billig glassfiber eller noe sånt. min personlig mening syns å ha hele diffusern hel carbon ser bare jalla ut. du kan jo kjøpe gs sin, trenger ikke lakkere der heller litt farge forskjell men det går sikkert bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå