e60-ess Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Hei alle sammen. Jeg lurer på om noen har kjenskap eller vet noe om Ekspert Autosenter AS eller Bens Auto som holder til i Grenseveien 61, Ensjø, 0663 Oslo...? Dette er en meget viktig sak og alle innspill på både godt og vondt vil være til hjelp!! Jeg skulle gjerne skrevet hvorfor dette er av stor interesse, men da kan det hende tråden blir stengt. I og med at dette er en sak som pågår så er det vel lurest at jeg forklarer i etterkant når saken er avsluttet. På forrhånd, stor takk!
JoeNasty Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Er dette disse to som ligger rett ovenfor shell-stasjonen? Isåfall er det eneste jeg vet om de at de har hatt ett par for fete biler til å være bruktbilsjappe der
e60-ess Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 Ja, Shell-stasjonen ligger rett borti gata (ca.100meter). Møller Ensjø ligger som nabo. Rett bak ligger Gladengen Lakk og Karroseri. Hehe... Ja, det er mye shayd'y buiseness som foregår rundt der. Skal forklare senere. Takk for tilbakemeldingen, og om du hører noe mer så setter jeg stor pris på all hjelp jeg kan få Mvh
E38dreamin Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Got me interested..... Noen gi fyren et svar så han kan si ka d gjelder!
Danse Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 bumper igjen Noen må vell vite noe på godt eller vondt. Har du handlet bil der osv......erfaringer ????
gkw89 Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 jeg kjenner litt til de... men det er egentlig ikke noe jeg veit om de, men de har vel de samme bilene som alle andre, mer vet jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå