Brekke Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Heisann! Nå må jeg selge bilen min! Det er en orginal 86 modell 320 med 325 motor og understell. Kan vurdere i bytte i fungerende og eu godkjent e36 coupe minimum 318is. ellers er prisen satt til 20.000,- Bilen har masse utstyr og mye har blitt gjort. Den står delvis i deler invendig. Da jeg har fløtta og ikke lenger har tid å plass til å holde på blir bilen solgt for en grei penge. Blitt påkosta rundt 10 000 kr siste måndene i deler. Det er litt rust her å der, jekkfester har blitt sveisa, og bilen er kjørbar og EU godkjent til 06-2010. eneste som trengs å byttes ut på bilen for å sette sammen er ny hattehylle, da den jeg har er litt ødelagt. eksos er heller ikke montert. rusta befinner seg, litt i gulv osv, + et hull underfront rute og på innersia av begge bakskjermer(meste parten er midlertidig tetta). og et par i bagasjen på innsia. Utsyr og diverse som er på og er nylig bytta er: -325 understell me powerflex foringer(nye foringer). -Bærearmer foran me powerflex foringer(nye foringer og bærearmer). -Powerflex diff foring (ny) -Slissa/borra sportskiver foran og bak. -Mtech stoff seter(grå), med nye emblemer+ like dørtrekk. -Skinn dørtrekk følger også med. -Mtech matter nye -Mtech girkule med lys -325 motor som går fint. -Sebringer Mellom og Bakpotte rustfritt -Mtech 2 og ac kopi bakfanger (nye) -Check controll -Vinterdekker på orginale e30 alu felger -Sort grill -Røde Baklykter -Leppe på bagasjelokket -Lyktesenkere Har dårlig me bilder, har noen bilder fra da jeg holdt på me den i sommer. men er ikke stort, nå står den i en trang garasje, så blir litt vanskelig å ta nye: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olepropell Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 heey har du bilen enå? og ka er de minste den går for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meland Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 hvor er det bilen står henne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oakland Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Denne er av intresse, kan du ta flere bilder, bilde av rusten.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Denne er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå