bmwkizn Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Selger en Loncin barne ATV for kr 800.- Motor starter å går men er noe kluss med girene.(halvautomat)Får den ikke i gir. Er nok bagatell sak.skjedde helt plutselig og jeg har ikke sett noe på det.Satte den rett i boden etterpå. Dette er en 50CC 4 takter. Går godt. Litt sliten i plasten å div.men helt greit leketøy for et barn i gårdplassen. SENDES IKKE!!!
bmwkizn Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Kan også byttes i noe...Kom med forslag
Astri Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Hmmm, hadde den bare vært nærmere så hadde eg tatt den på flekken. Hadde vært perfekt for jentungen.
håkon_w Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Hmmm, hadde den bare vært nærmere så hadde eg tatt den på flekken. Hadde vært perfekt for jentungen.
bmwkizn Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Skrevet Desember 19, 2009 Det er litt vanskelig å se størrelsen på den på bildene. den er veldig liten. Når jeg henta den så hadde jeg den i bagasjerommet på en vanlig stv. Så denne er for de minste. vil tippe fra 3 til 8 år eller noe sånt
Astri Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Hu blir 3 i februar så den hadde som sagt vært perfekt. Ingen som skal strekningen trondheim Haugesund og vil ta den med seg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå