Mister Bimmler Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Ikke erfaring med chip men hvis du ser økning på 32-43 hk så tviler jeg på at noen chip kan slå det uten at du bytter ut komponenter samtidig og samtidig risikerer at chip'en overstyrer bilens systemer på en uheldig måte. Omprogrammering gjør man på et sted som Kvål Auto på Sandnes i Rogaland (kjenner ikke andre, men det gjør sikkert de). Maks ytelse krever bl.a. at du har en dieselpumpe som er sterk, nyere og helt frisk og at bilen generelt er i fin form. Slik jeg forstår det tar de ut et kort fra hjernen/styringsenheten, og kjører det gjennom noe programvare de har, og reinstallerer det i bilen så er det gjort. 175 hk er den trimmingen de anbefaler som ikke påfører for mye belastning, svart røyk og slitasje rundt forbi.
325ixx Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 1,1 på by køyring med 325tds? min går på 0,5 - 0,6 på langkøyring og 0,7 - 0,83 blanda køyring.
Wendel Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Jeg har en 525tds som er tyngre enn en 325 tds. Min er chippet og jeg bruker ganske nøykatig 0.6l/mil når jeg drar på langkjøring mellom jobb. Dett er en avstand på ca 15 mil. Så jeg vil si at disse er ganske drivstoffgjerrige. En 325 burde bruke enda mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå