Lianes Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Selger frontlippa min pga skal montere m tech 2. Veit ikkje kva type dette er. Heil og pen. Pris? bud. Kan sendast. Tlf : 94438488/henri_lianes@hotmail.com/PM
bmwkizn Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Sorry O.T. Men slik har jeg ikke sett før. Den var faktisk knallstilig. Passa godt på E30
Hopen Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Er dette nedre del av frontfanger? følger grøftelysa med?
Lianes Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Sorry O.T. Men slik har jeg ikke sett før. Den var faktisk knallstilig. Passa godt på E30 Nei veit faktisk ikkje kva type front dette er sjøl. Det viste ikkje tidligare eigar heller. Hadde en kompis som hadde en gull farga e 30 med dette styling settet. Det var komplett med side og hekksjørt. Ja er stili men eg skal ha m tech 2.
Lianes Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Er dette nedre del av frontfanger? følger grøftelysa med? Ja dette er nedre del av fangeren. Kun plastikk / glassfiber. Nei har ikkje grøfte lys til denne fronten, men trur det skal vere muli å feste inn grøfte lys i den. Er netting som står i nå. Bilen er en 88 modell til info.
manta-a Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Lure på om det ikke e en riger spoiler,ikke sikker,men mene og ha sett en slik i katalogen te de,men e mange år siden...så sikkert ikke i produksjon lengre
spaix Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 ok er litt OT, men når jeg ser på det ene bilde ditt, stoppa du hele trafikken xD syns jeg ser en kø der, hehe, men front spoileren kledde e30 utrolig bra!
bmwkizn Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Jeg kan starte budrunden med et bud på 500,. jeg da
al3x Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Er det kun nedre el av fengeren du selger? Eller komplett front?
Lianes Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Skrevet Januar 11, 2010 Er det kun nedre el av fengeren du selger? Eller komplett front? Ja er berre nedre delen eg selg.
Lianes Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Skrevet Januar 12, 2010 passer det facelift grøftelys i denne? Det reknar eg berre med, men eg har ikkje sjekka det nå. Er på sjøen for tida så kan ikkje få sjekka det. Bud ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå