verticalescape Skrevet Januar 13, 2010 Skrevet Januar 13, 2010 Tror dette er aerodynamic fronten. Har en sånn bakfanger på min, er samme linjene på siden. Sjekk om det er plast eller glassfiber. Er det plast, byr jeg 700,- (Hvis du kan sende den i posten da ) Edit: Bilde av bakfangern..
verticalescape Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Som sagt i forige post byr jeg 700,- Men kan du sjekke at det er plast og ikke glassfiber?
Lianes Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 Som sagt i forige post byr jeg 700,-Men kan du sjekke at det er plast og ikke glassfiber? 700kr ja Er på sjøen i to uker til. Men er 99 % sikker på at det er plast.
Jørgen Lie Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Tror ikke det er så mange av disse igjen faktisk! Er nok Aerodynamik frontleppe ja. Tidligere kompisbil hadde ett komplett slikt sett på sin.. Veldig pent
verticalescape Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Som sagt i forige post byr jeg 700,-Men kan du sjekke at det er plast og ikke glassfiber? 700kr ja Er på sjøen i to uker til. Men er 99 % sikker på at det er plast. Da står budet mitt på 700,-
Lianes Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 Tror ikke det er så mange av disse igjen faktisk! Er nok Aerodynamik frontleppe ja. Tidligere kompisbil hadde ett komplett slikt sett på sin.. Veldig pent Ja du tenkte på den gull farga caben ? gjekk i ørsta der eg kjem frå eit år eller to også den.. Nei trur det er meget vanskelgt å få taki dette settet.
Lianes Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Skrevet Januar 18, 2010 Som sagt i forige post byr jeg 700,-Men kan du sjekke at det er plast og ikke glassfiber? 700kr ja Er på sjøen i to uker til. Men er 99 % sikker på at det er plast. Da står budet mitt på 700,- Har du tida og vente i to veker til eg får sjekka opp at det er plast ? Kan ikkje sendes før om to veker uansett så. Pga er på sjøen. Heime den 3. feb.
Jørgen Lie Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Tror ikke det er så mange av disse igjen faktisk! Er nok Aerodynamik frontleppe ja. Tidligere kompisbil hadde ett komplett slikt sett på sin.. Veldig pent Ja du tenkte på den gull farga caben ? gjekk i ørsta der eg kjem frå eit år eller to også den.. Nei trur det er meget vanskelgt å få taki dette settet. har sett den også ja, men en annen blå 4-dørs facelift som gikk på nordmøre for, ja, sikkert 7-8år siden. Mener å huske d var sideskjørter og noe dørpanel-lignende på den.. alle fall sideskjørt i samme form.
Hopen Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Si ifra når du får sjekket om det er plast eller glassfiber da:P
Lianes Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 Si ifra når du får sjekket om det er plast eller glassfiber da:P Det skal eg gjer. Har ikkje muligheita å få gjort det når eg er på båten her i nordsjøen. Men eg skal fare ut i garasjen og sjekke så fort eg kommer meg heim. Ca to veker til. Budet er på 900 nå.
Lianes Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 Si ifra når du får sjekket om det er plast eller glassfiber da:P Det skal eg gjer. Har ikkje muligheita å få gjort det når eg er på båten her i nordsjøen. Men eg skal fare ut i garasjen og sjekke så fort eg kommer meg heim. Ca to veker til. Budet er på 900 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå