Bmw P0wer Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Komplett meget strøkent svart sportskinn fra M5 komplett med skinn dørtrekk og skinn midtkonsoll og M tech 2 ratt Komplett orginal M5 styling komplett med grøftelys og klips til sjørtene 2 sett med orginale M5 felger ene er 17" og de andre er 18" Breifront/V8 panser og sorte grill nyrer, men mangler stål ramma og lykte "grillene" Rustfritt supersprint effektanlegg til M5 (fra kat og bak) som kun er prøve montert på bil kostet 12 k nytt ellers har eg og facelift speil. øye lokk og sota baklykter. Har og helt nye svarte grøftelys Sikkert mer og men kom ikke på mer nå Litt bilder : Har ikke bilder av alt nå, men skal ordne bilder etter innteresse Kom med fornuftige bud
Glenn-Andre Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 hvor mye for komplett styling? passer det på touring ?
Bmw P0wer Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 hvor mye for komplett styling? passer det på touring ? hadde håpt på 7500, Om de passer touring er eg ikke helt sikker på men trur de da, men de er de nok noen her inne som kan svare på bedre en meg
tarjei bmw Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 hvor mye for hver av disse delene: m-tech rattet m5 hekk m5 felger bilde nr 3.
dino80 Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Pris tenker du deg for supersprint anlegget? Og på komplett interiør?
Bmw P0wer Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 hvor mye for hver av disse delene:m-tech rattet m5 hekk m5 felger bilde nr 3. hadde håpt å få solgt stylingen komplett men om noen er interisert i resten kan du nok få kjøpe hekken Men rattet og felgene er de barre og komme med bud på, er pene og hele men sølv kanten trenger lakk da der var noen små sår som eg har pussa vekk
Bmw P0wer Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Pris tenker du deg for supersprint anlegget?Og på komplett interiør? Kom med bud du
Bmw P0wer Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 er rattet slitt da? Rattet er meget bra egentlig
Hjelen Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Hvor mye for de M Parallel felgene? (bilde2) 17" eller 18" ?
Bmw P0wer Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Hvor mye for de M Parallel felgene? (bilde2)17" eller 18" ? åå de di heter di er 18" hadde tenkt meg 6000, men du får komme med et bud
Hjelen Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Hvor mye for de M Parallel felgene? (bilde2)17" eller 18" ? åå de di heter di er 18" hadde tenkt meg 6000, men du får komme med et bud Hehe, er nok det:) M Parallel, Style 37 tror jeg Sender deg en PM.
Bmw P0wer Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 er det vanlig baksete? eller 2+2? De har eg gløymt og skrive er vanlig baksete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå