olechr Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Hei, jeg har tenkt og skifte ut alle listene på dørene til min e34. Har sjekket ut prisene på koed, gsbil. Men ser at jeg må ut med ca 3500,- for komplett sett til begge sidene. Noen som vet om jeg kan finne det noe billigere noe sted? Blir vell mye for bare noen plastikkbiter synst jeg
Lapin Kulta Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Hei, jeg har tenkt og skifte ut alle listene på dørene til min e34. Har sjekket ut prisene på koed, gsbil. Men ser at jeg må ut med ca 3500,- for komplett sett til begge sidene. Noen som vet om jeg kan finne det noe billigere noe sted? Blir vell mye for bare noen plastikkbiter synst jeg Listesett E-34 (8 deler) Pris 1.090,00 kr. (872,00 kr uten mva) 18.0 Sett på lager. Info: Komplett sett fender/pynte lister E-34. NB dette er kun listene som sittet litt opp på dørene og skjermer Listene er som orginal lister Ligger på GS Bildeler, under kategorien "Ekstrautstyr". Dette er riktignok ikke orginalt, men jeg merket ingen forskjell. Anders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå