Ceylon Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Selges.. http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1259781825 Moderatoredit (R Andersen): For de som har lyst til å skive "tøft!", "kult" etc., så send det på PM til trådstarter. Vennligst kun spørsmål som har med kjøp av bilen å gjøre i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Kan dere IKKE lese?? Få noen til og lese hva som står i første tråd til dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Som moderator og Jørgen sier... KAn dere la tråden bli en salgstråd og ikke diskutere urelavante ting for.. !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 her kommer sikkert et dumt spørs..men er klarer ikke se noen plass det står om bilen er registrerbar for vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Første som står under 'info om bilen' er at den er registrert Så ja, dumt spm hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 med turbo jeg tenkte da.?.litt dålig formulert kansje..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Stemmer det at bilen har litt skade? Meiner det var i tidligere anonnse, så om det er fikset, kan det forsvare prisøkningen. Mulig jeg blander biler her altså Me, kunne tenke meg noen bilder fra bilen, slik den er pr. dags dato. Ser jo super strøken ut på bildene,men det var vel nybygt, nylakkert osv, så det er egenltlig ikke så intresant for min del. Mye som ser bra ut da det er nytt, men etter litt bruk, så er det ikke sikkert det er like fint. Gå gjerne ut og knips bilder idag, og sleng det ut i tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Bilen er solgt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fazerfreak Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 hørt rykte om da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg