sufii Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Hei, kjøpte meg en bil for 2 måneder siden. Og denne hadde stått parkert stille i to år. Har hatt en del problemer med den hittil, i og med at den har stått så stille så lenge. Men endelig har jeg snart løst de største problemene. Dette er snakk om en BMW E36, 320i 92 modellen. Det er ikke en orginal BMW farge på denne bilen, men fra en Honda farge eller noe. Spesiell lilla farge. Bilen har rullet litt over 200 000 km, men minimalt med rust og andre karosseri skader. Planer for bilen: Noen av planene er allerede utført, men noterer de for det. [X]Bytte slavesylinder [X]Bytte dynamo [X]Bytte belgen til LMM [X]Polere skinn interiøret []Polere eksteriøet []Ny lamdasonde []M-tech gulvmatter []Nytt klima kontroll []8 knappers kjørecomputer []Lakkere førerdøra og side skjørtene []Innkjøp av nye tåkelys []Montere CCFL ringer og xenon look pærer []Montere m3 pedalsett [X]Farge gitteret i fangere svart Dette var litt om det jeg har tenkt å gjøre med bilen, men ikke alt. Kommer sikkert på flere oppgavere etterhvert. Bilder kommer etterhvert ! Slik så den ut da jeg så den for første gang! En måned senere Interiøret, i starten. Skal få tatt noen nye bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå