rollertoy Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Da var vifta til varmeapp. begynt å pipe.... ikke når jeg setter den på høyt turtall, bare på lavt... men slitsomt å kjøre med vifta på fullt hele tiden Regner med at det er lagret i vifta... noen som vet om jeg kan bytte bare lagret? og om det er greit å komme til på E46?
Lucio Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Lett å komme til på E46. Er under dashbordet på passasjersiden. Er vel kanskje at den trenger litt smøring. Gjorde dette på mine forrige og fungerte helt fett. WD40 er tingen Blir jo som regel litt dritt som er på lageret som du med fordel kan fjerne.. Men husk å ta på nytt lagerfett da..
rollertoy Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Glimrende takker for svar! Da prøver jeg det i morgen!
2000Touring Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Tar du noen bilder og lager en DIY, må gjøre samme jobben snart?
rollertoy Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 Det kan jeg prøve på... ikke fått gjort det enda, men får vel tid snart... sett et par DIY men der er vifta på sjåførsiden?? Og må løsne den fra motorsiden for så å ta den ut innenfra?? noen som kan avkrefte dette? Sitter den på passasjersiden? Og kan skrus/tas ut der?
cubetito Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 hvis jeg ikke husker helt feil såmå du vel ta den ut ifra motor rommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå