The_transporter Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 selger en samsung ultratouch du får med: telefonen lader handsfree datakabel 4 eller 8gb minnekort den er uten garanti grunnet knust display,noe som er reparert av meg siden det er jobben min Jeg er intressert i bytte i stasjonær data med nogenlunde greit skjermkort som klarer wow på full grafikk og med fps på over 20 men kom med forslag varen befinner seg i nes i akershus varen må hentes ved mindre kjøper er villig til å betale på forskudd jeg sender IKKE i oppkrav, det skyldes useriøse kjøpere som ikke har hentet varer de har sagt de skal ha
The_transporter Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 vel er mest intressert i bytte, men bud over 1500,- er jo ok
The_transporter Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 selger denne for 1200,- denne helga eller bytter i et skjermkort av lik verdi pci express 2.0 såklart
SondreLM Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Hvilken stand er mobilen i? Mye riper, skader osv?
The_transporter Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 Denne er solgt men om kjøper angrer på kjøpet så er denne til salgs igjenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå