Taunus GXL Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Hei, bilen er fult kjørbar men avskiltet pga. manglende EU kontroll. Km er 280000, burgunder rød, soltak. http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... my_adverts Den står i Farsund, Vest Agder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Hva må til for å gå igjennom eu? Mye rust og dårlige foringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus GXL Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Hei, det er ikke mye rust etter det jeg kan se, er litt sveising som må gjøres på kanalene, bilen er ok å kjøre, trenger en skikkelig omgang med polering Ellers så er bilen hel og uten skader.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 har du mangellapp eller er det dette du antar selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Legg ut bilder da så folket som er intressert får se. Blir nok lettere for deg å selge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus GXL Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Bilen har ikke vært på EU og derfor har jeg ikke peiling på resultat.... selges derfor som ett repobjekt, kan også selge bilen i deler hvis noen trenger noe ? Kan ta noen bilder i morgen og prøve å få dem lagt ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus GXL Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Ligger nå en link til Finn.no på første innlegg, bud ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Kimmern Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 5000 skal hente den til helgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Tar gjerne den taunus coupe,n i bakgrunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus GXL Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 5000 skal hente den til helgen:) Første mann, tomta mi er full og trenger plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus GXL Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Tar gjerne den taunus coupe,n i bakgrunnen Go bilen har jeg desverre i hjerte til å kvitte meg med, brukt noen år og mye garasje pils på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Tar gjerne den taunus coupe,n i bakgrunnen Go bilen har jeg desverre i hjerte til å kvitte meg med, brukt noen år og mye garasje pils på den Ser den. Så ihvertfall meget pen ut bestandig likt de bilene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus GXL Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Kan også byttes i noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus GXL Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Opp en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 taunus ja. har hatt 2 selv. feeete bilr. leter etter capri selv nå jeg e34 åg jo bra ut egentlig. utrolig mye dritt til salgs her, dene såg jo ut til å vær verdt penga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg