kimmid Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Jeg har vert på forumet nå en stund og fått masse hjelp og prøvd å bidra litt, så jeg tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av bilen min også. Jeg har fått mangen komentarer om forfangeren min, og en del mener den er stilig, og noen sier jeg ødelegger bmw (M-tec fans) Her er den iallefall:) Isolert bilen også: Gulv er også tatt men gadd ikke lete frem bilde, døren iallefall: Bygde litt anlegg også Dette er bilen min, jeg har tatt bilder under alle prosjekt. Det er gjort utrolig mye med den, men ikke motormessig (bytta toppakning med topppakningssett) Nesten hele understellet er tatt siden den er gått ca286'000. Jaja skryt skryt og kjedeli i timen på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 RÅ frontfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Jeg syns det er my forskellige fangere som kan passe på E36, men denne falt ikke i smak hos meg,beklager. Men hovedsaken er at du liker den selv Ellers var det en pen bil. Likte løsningen med anlegget i bagasjen. Så pent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Likte isoleringen og bagasjerommet såg meget bra ut Ser ut som om at du har skinn interiør? Likte også E46 M3 (??) speilene Men frontfangeren..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Jeg ser på meg som en M-tech fan når jeg ser den fangeren her, problemet med de fleste uorginale E36 fangere er jo at de bygger en halvmeter ut, ser bare klumpete ut. men likte anleggsbygget ditt og med dynamat'ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Bortsett fra at jeg personlig nok ville kastet frontfangeren og sideskjørtene overbord fra danskebåten midt i skagerak så så jo dette ut som en veldig fin touring... Anlegget så spesiellt forseggjort ut, og hella AE blir ikke feil på E36. Ser sinna ut Er sidespeilene E46 M3 look fra koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmid Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Bortsett fra at jeg personlig nok ville kastet frontfangeren og sideskjørtene overbord fra danskebåten midt i skagerak så så jo dette ut som en veldig fin touring... Anlegget så spesiellt forseggjort ut, og hella AE blir ikke feil på E36. Ser sinna ut Er sidespeilene E46 M3 look fra koed? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmid Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Jeg ser på meg som en M-tech fan når jeg ser den fangeren her, problemet med de fleste uorginale E36 fangere er jo at de bygger en halvmeter ut, ser bare klumpete ut. men likte anleggsbygget ditt og med dynamat'ene hehe, da må du se bakfangeren, den hev jeg ikke ut i fjorden på skasgerakk, men rygget på en stein med vilje for å ha samvittighet til å hive den, siden jeg hadde betalt for den. den står nå i hagen, og vurderer å kappe den så den passer bedre og ikke stikker 2 halvmetere ut angrer på at jeg monterte den i det hele tatt, vanskelig å finne fine bakfangere til touring. det skal jo passe med den høye hekken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Om du har veldig lyst til å bruke den så kan du jo f.eks. valse hjulbuene noe jævlig og hive på noe breie felger med lavt innpress for å få de til å stikke utefor fangeren igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Jeg tror ikke du rygga hardt nok inni den steinen... Ta fart og prøv igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Jeg tror ikke du rygga hardt nok inni den steinen... Ta fart og prøv igjen HAHA Flott og cleant anlegg, jeg trenger ikke gjenta det andre har sagt før ang stylinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Spesiell bil. Er litt i tvil på om hva jeg synes om stylinga, blir kanskje litt mye plast? Får litt japan-auto følelse. BMW har en karakteristisk grill som etter min mening ikke burde tukles for mye med. Burde holdes nogenlunde cleant Men, ingen tvil om at det er lagt mye jobb ned i bilen og det ser ut som om det er bra utført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Der var jo du og Kim =) Har en god ting gående der med anlegget! Men du vet godt hva jeg synes som fangerene... så skal ikke nevne den biten. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Anlegget var meget pent laget. Godt å se noen gjør sikkelig forarbeid med isolering. Jeg er litt usikker på hvilke fangere det snakkes om her. Men det begynte å svi på øynene mens jeg scrollet med nedover, så jeg måtte blunke ganske mye og har nok derfor gått glipp av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 ikke vanskelig og finne bakfanger eller fangere i det hele tatt.. det du og bilen trenger er mtech fangere:) anlegg kan du, men ikke style bil (men din bil, dine valg. er tross alt du som skal syntes det ser bra ut ikke jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå