tajs1 Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Kjøpte meg bmw tidligere i høst og holder på å gjøre den klar til våren, tenkte da å slenge ut noen bilder av hva jeg har gjort! Bilen har rullet litt over 320k og er i generelt god stand! Fins nesten ikke rust på den Har ikke stylet den noe enda, men tenker først og fremst på m-fanger eller leppe under orignalfanger. I tillegg lakkere fangerne i bilens farge Har da skiftet blinklys og sideblink, nye baklys kommer. Ordnet med et "budsjettanlegg" med en 12" og to 6*9". To neonrør i bagasjerom, turteller, xenon parklys, nye tåkelys. Noen bilder av hvordan den er nå: Monterte turteller, da 316 ofte leveres uten: har ikke vasket den ordentlig enda, men interiøret er bra Bagasjerom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 ør du tenker på nye fangere o.l. så må du senke... MASSE Også må du fjerne hengerfestet så du kan fortelle meg hvordan du fikk det av... hehe Flotte felger du har forresten. BBS RC ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Så ut som en velholdt bil det der Skikkelig pent utgangspunkt. Regner med denne blir å se en del på vegene rundt Trøndelag her nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tajs1 Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 ør du tenker på nye fangere o.l. så må du senke... MASSE Også må du fjerne hengerfestet så du kan fortelle meg hvordan du fikk det av... hehe Flotte felger du har forresten. BBS RC ikke sant? Felgene er BBS RC ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tajs1 Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Så ut som en velholdt bil det der Skikkelig pent utgangspunkt. Regner med denne blir å se en del på vegene rundt Trøndelag her nå da? Den blir å se på vegene til våren ja, garantert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 ør du tenker på nye fangere o.l. så må du senke... MASSE Også må du fjerne hengerfestet så du kan fortelle meg hvordan du fikk det av... hehe Flotte felger du har forresten. BBS RC ikke sant? Felgene er BBS RC ja BBS blir aldi feil på E36... Om du vil ha bilen litt nærmere bakken kan jeg forresten anbefale deg å kjøre FK fjærer sammen med bilstein B8. Det oppsettet jeg bruker nå, og det er en drøm å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Kan også anbefale og bytte ut grillramma å nyrene til facelift. Ser bedre ut etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tajs1 Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 vet dere hvor man kan få kjøpt "skikkelige" xenon-look halogenpærer som faktisk ligner på xenonlys? prøvde "mega blue" fra biltema, og det var meget skuffende. Vil ha lys som er skikkelig hvitt med blåskjær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 kjøp orntlig xenon ^^ www.vvme.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Fin Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tajs1 Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Fin Bil Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinos Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Ser strøken ut denne! Jeg har kjøpt av en som selger norges billigste xenon til 600kr kittet! Og er veldig fornøyd med det.. send pm om du trenger nummeret hans.. han har masse i garasjen sin. 6000k er veldig fint. med bra blåskjær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Så ut som en fin bil detta. Senk, er et must!! hehe.. Også er jo M-plast veldig veldig pent. Tøffe felger du har på syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Ser strøken ut denne!Jeg har kjøpt av en som selger norges billigste xenon til 600kr kittet! Og er veldig fornøyd med det.. send pm om du trenger nummeret hans.. han har masse i garasjen sin. 6000k er veldig fint. med bra blåskjær. billigere og bestille på www.vvme.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Og for all del, kjøp 4300k, 6000 blir for mye blått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå