AlXz Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Hey Har m lister som skal på bilen. Har byttet ut alle klipsene til nye. Men sliter med å få alle ordentlig inn i hullene på bilen. Sitter ikke ordentlig. Ble bra på ene døra, da jeg dro litt i klipsene innenifra.. Men det bør vel ikke være nødvendig ...?
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Har du tatt ut de gummitoppene i hullene på bilen etter de forrige listene da? for det sitter jo nye i de nye klipsene
AlXz Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 Er med nye gummipropper på klipsene..
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Er med nye gummipropper på klipsene.. Ja vet det, men ofte står noen av de gamle gummihylsene igjen i hullene på bilen
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Ah.., nei.., alt er fjernet osv der OK. Jeg monterte nylig M-listverk på min også. Husker at det var rimelig finjusteringer på hvor klipsene sto på listverket før de satt skikkelig på plass på bilen.Måtte av å justere en del før de satt skikkelig intil dørene ihvertfall.
AlXz Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 Ok.., har justert litt.., døra gikk når jeg tok tak i klipsene fra innsiden samtidig som dyttet på utsiden Men bakskjerm og framskjermer har jeg ikke kommet til bak ennå,, hehe Kan jo prøve å justere litt til Evt må jeg komme til bak da.. :/ Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå