Gå til innhold

Z3 delebil kun kr 7000!!!!

sten
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen ble tatt inn til norge i år med en mindre kollisjonsskade. Deretter er motor, panser med mer tatt av. Bilen er momset og papirer og nøkler medfølger. Kan i teorien bygges opp, men jeg ville ikke gjort det! Skal prøve skaffe bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble tatt inn til norge i år med en mindre kollisjonsskade. Deretter er motor, panser med mer tatt av. Bilen er momset og papirer og nøkler medfølger. Kan i teorien bygges opp, men jeg ville ikke gjort det! Skal prøve skaffe bilder.

Ok. send meg bilder på mail når du får anledning da :)

ketijens@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et velmenede tips; Det kan være en idé å få nevnt alt som er tatt fra bilen.

Skulle jeg f.eks kjøpt denne for å bruke bakstillingen til å få godkjent motorbytte i compacten min så ville jeg likt å vite at bakstillingen faktisk fulgte med.

Litt vanskelig å vite når du skriver motor, panser "med mer" er tatt. ;)

Ellers går nok denne fort unna til noen som vil ha 5 bolt på E30 eller større motor i compact.

Lykke til med salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager men jeg har ikke peiling, så mobilnummer som er oppgitt er til min mekaniker som har delebilen. Jeg kjøpte den ifm min egen z3 som ble solgt i dag så jeg har ikke bruk for den. Masse gode deler igjen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...