sten Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 selger bmw z3 1997 delebil. mangler motor med mer. kr 7000, hentes i larvik. ring 91850024/93605523 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Er dette Norsk bil? har du bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sten Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Bilen ble tatt inn til norge i år med en mindre kollisjonsskade. Deretter er motor, panser med mer tatt av. Bilen er momset og papirer og nøkler medfølger. Kan i teorien bygges opp, men jeg ville ikke gjort det! Skal prøve skaffe bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Bilen ble tatt inn til norge i år med en mindre kollisjonsskade. Deretter er motor, panser med mer tatt av. Bilen er momset og papirer og nøkler medfølger. Kan i teorien bygges opp, men jeg ville ikke gjort det! Skal prøve skaffe bilder. Ok. send meg bilder på mail når du får anledning da ketijens@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Bilder hadde vært flott ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Bare et velmenede tips; Det kan være en idé å få nevnt alt som er tatt fra bilen. Skulle jeg f.eks kjøpt denne for å bruke bakstillingen til å få godkjent motorbytte i compacten min så ville jeg likt å vite at bakstillingen faktisk fulgte med. Litt vanskelig å vite når du skriver motor, panser "med mer" er tatt. Ellers går nok denne fort unna til noen som vil ha 5 bolt på E30 eller større motor i compact. Lykke til med salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sten Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Beklager men jeg har ikke peiling, så mobilnummer som er oppgitt er til min mekaniker som har delebilen. Jeg kjøpte den ifm min egen z3 som ble solgt i dag så jeg har ikke bruk for den. Masse gode deler igjen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 hvis noen kjøpern så vil jeg gjerne kjøpe dashbordet hvis dette skal selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sten Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 bilen er solgt. prøv gjerne kjøpern på mob 90141919 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 bilen er solgt. prøv gjerne kjøpern på mob 90141919 Ja den er nå min ( kansje ikke noe bombe, he he) Se her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=137873 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg