Frode_E30 Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Hel bil, facelift. Strippes etterhvert som delene blir solgt. Veldig lite rust. Bilder kommer. Grått interiør, svart skinn dørsider,shadowline, sentral lås++ Dette er solgt: Frontrute Bakstilling Framskjermer Baklykter
Brættis Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Jeg er på utkikk etter el.vindusheiser til alle 4 vinduene. Hvor mye vil du ha for dine? Kan vurdere å kjøpe bare frem, om du ikke har bak. Svar helst på pm.
Frode_E30 Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 Jeg er på utkikk etter el.vindusheiser til alle 4 vinduene.Hvor mye vil du ha for dine? Kan vurdere å kjøpe bare frem, om du ikke har bak. Svar helst på pm. Pm sendt
3XXTouring Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Henger meg på tråden, så jeg får varsel om bildene i morgen=)
Frode_E30 Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 Da var bilder på plass, var desverre ikke el-vindu i denne. Skinn dørtrekkene er hele og pene forutenom det til førersiden, det har noen mindre skader. Her er det bare å by.
3XXTouring Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Hadde du AC? trodde du hadde grådørsider, så tror jeg må hoppe over de=)
Frode_E30 Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Skrevet Desember 5, 2009 Hadde du AC? trodde du hadde grådørsider, så tror jeg må hoppe over de=) Fikk ikke sjekka i dag, skal se når bilen skal demonteres i morgen
Ond Racing Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Sender du deler eller? har ei grei liste over ting jeg trenger
Frode_E30 Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Skrevet Desember 20, 2009 Sender du deler eller? har ei grei liste over ting jeg trenger Sender deler ja. Pm sendt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå